dnb_91 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 hallo eg har kjøpt meg en e30 316 med 318 motor i... bilen e ikke gokjent med denne motoren hva må eg eventuelt gjøre for å få det gokjent..? samtidig lurer eg på hva eg burde gjøre ellers på bilen noe tips..? hvor mye senking, noe tips til hva eg kan gjøre med motor for å få noe mer ut av den? hva villde dere gjort hvis dere hadde hatt denne bilen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Kanskje litt lettere å si med noe mere info om bilen. Og bilder sier mere enn Tusen ord vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 bilen e en orginal 316i 90 model 4D sedan... står en 318i motor i den... trenger dere mer info en det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Det er ikke noe effekt å hente ut av en 318, slik er det bare... Du kan alltids bruke penger på det "alle har" - luftfilter, effektanlegg etc, men det koster nok mer enn det smaker tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Ser inte motorerna ganska lika varandra ut? Försök ta fram bild från 316 motorutrymme och en bild från 318 motorutrymme. Kanske inte är så att det syns så mycket och då är det ju bara att försöka köra igenom den endå. Kanske är lite för stor skillnad utseendemässigt endå.. Mvh A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå