-2r Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Hei!prisen på den lakkjobben på di listene,var det innkludert pussing av listene og,eller holdt det og vaske dem? og ble du fornøyd med resultatet? Bumper denne. Er også nysgjerrig på om listene måtte pusses eller preppes på annen måte før lakk? ... noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 rimelig perfekt inni nå a, meget pent. må få lakket litt lister selv ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 alt må slipes ned før man lakkerer. når det gjelder listene i e39 så har de glatt overflate, altså med en slags sealer/klarlakk utpå. er bare å matte dem ned med en type pad som ser ut som stålull bare at den sammenlignes med P 1500/2000 papir. må vaskes jævli godt med silikonfjærner for interiørdeler er noe dritt å få helt fri for silikonbaserte polish stoffer som er gnudd på i alle de år. skal kunne sprøyte ny farge og klarlakk rett på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 For å få varmen i rattet er det en knapp på høyreside på " bussrattet". Men det e herligt men eg savne varme i girspaken avogtil. Mvh Gunnleif Sorry for at jeg drar opp en gammel post. Hvor fikk du tak i det rattet? Jeg har lenge tenkt på M5 ratt, men har slått det fra meg da jeg har trodde det ikke gikk ann å få varme i rattet på M5 ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Henger meg på denne... Jeg har "bussratt" med div. funksjoner, deriblant varme. Jeg trodde også man måtte droppe varmen hvis man satt på sportsratt. Stemmer ikke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Det eneste som mangler med interiøret (om jeg kan få kalle det det) er girspaken.. Den burde nå vært manuell. Men jeg drar vel lista litt langt nå : ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Helt nydelig! Hvordan tar du av interiørlistene? Er det bare å dra de rett av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå