sv90 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 tøff bil men ser ut som det kommer til og subbe i hjulbuene bak noe jævlig Jeg har sikkert brukt 15t på hver hjulbue bak... Inner skjermene er flyttet opp og modifisert+at bakkant av skjermene er jekket ut ca 3-3,5cm på hver side... Så det går å kjøre uten fjærer bak Hater subbing så dette la jeg jobb i.. Liker at biler er skam senket,,min mening hvertfall ja så veldig bra ut HATER subbing jeg og.. ja skal være lavt! hvordan var det og jekke ut skjerm kanten og flytte innerskjermene? noe stress annet en at det tar tid?
Lars89 Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Kult med noe nytt. "Alt" er jo prøvd på E36 fra før... Skeptisk til panseret men gleder meg til å se alt ferdig lakkert
lovilov Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 tøff bil men ser ut som det kommer til og subbe i hjulbuene bak noe jævlig Jeg har sikkert brukt 15t på hver hjulbue bak... Inner skjermene er flyttet opp og modifisert+at bakkant av skjermene er jekket ut ca 3-3,5cm på hver side... Så det går å kjøre uten fjærer bak Hater subbing så dette la jeg jobb i.. Liker at biler er skam senket,,min mening hvertfall ja så veldig bra ut HATER subbing jeg og.. ja skal være lavt! hvordan var det og jekke ut skjerm kanten og flytte innerskjermene? noe stress annet en at det tar tid? Er egentli ikke noe stress,,tar bare litt tid... Er kjekt å ha felgene med dekk på når en ska gjøre det... Er bare 10"ere med 5`er innpress bak til meg da med 225/35-18 dekk så da skal det egentli ikke så mye til at det ikke subber
bmwkizn Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Spesielt prosjekt få ut flere bilder da spennt på å se hvordan det blir
lovilov Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 Spesielt prosjekt få ut flere bilder da spennt på å se hvordan det blir Heps,,ska ta bilder når bilen begynner å bli satt sammen... Driver å lakkerer deler i dette øyeblikk... Ting tar tid
lovilov Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Slik ser bilen ut for tiden,,kommer snart for salg....
urgem3 Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 hadde du latt være og senket panseret over nyrene hadde det blitt grisetøft
///Mysild Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 DEN fronten likte jeg noe sykt! men du skulle hatt sorte lister da! men grøftelysene var rare
Nøstbakken Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Hissig.. Blei tøft. Gleder meg til å se bilen komplett med felger og lister..
sladjan Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Tøff tøff front. Må være den tøffeste "custom" fronten jeg har sett. Virklig sint. Kjør på med svarte lister
lovilov Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Listene er allerede lakkert i bilens farge,,,så det blir ikke endret nå... Er enig med at grøft lysene blr litt rare,,trodde egentli jeg hadde kjøpt noen andre.... Men men,,,gjort er gjort... Skal prøve å få lagt ut bilder av en ferdig bil løpet av helgen....
///Mysild Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 fort gjort å lakke dem sort matt da så det er ingen unnskyldning
lovilov Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 fort gjort å lakke dem sort matt da så det er ingen unnskyldning Synes selv at biler ser mer moderne ut med lakkerte lister... Mange på jobb også som synes de skulle vært sort.. Lar ikke de få viljen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå