Glennski Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Lodding er som å sykle, tror jeg...En stund siden jeg gikk der, men husker det greit. Joda, skal da alltids klare å knote på et par ledninger om det skulle trenges
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 det er vel en liten diode om jeg ikke husker feil... en svært liten en!
Glennski Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 det er vel en liten diode om jeg ikke husker feil... en svært liten en! Sikker? Mener å huske at dioder ikke kan dimmes og lyset i nødblinken dempes jo sammen med instrumentbelysningen.
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 det er i hvertfall en sånn lys ting som egentlig ser ut som en ledning, bare den er litt tykkere der det lyser...
Glennski Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 det er i hvertfall en sånn lys ting som egentlig ser ut som en ledning, bare den er litt tykkere der det lyser... Tenker det er lik pære som jeg byttet i lysvelgeren idag En sånn
Superbeetle Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 det er i hvertfall en sånn lys ting som egentlig ser ut som en ledning, bare den er litt tykkere der det lyser... Tenker det er lik pære som jeg byttet i lysvelgeren idag En sånn Kan også være samme type pære som sitter i askebegeret og i sigarettenneren. Denne pæren er lik den på bildet, men med fast holder..
Glennski Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 no problem å lodde.. Flott, da vet jeg det i tilfelle den ryker, som den sikkert snart gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå