Haug530D Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Har fått meg grenrør fra Koed men det er hull til noen bolter i de, regner med det er til Lambdasonder, noen som vet hva jeg kan skru i der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Der kan du skru i skruer dersom det er gjenger der,,,,, Er det ikke gjenger der kan du enten: -Gjenge opp -Sveise igjenn -Sveise inn en ansats med gjenger Som du ser er mulighetene mange, alt etter hva du vil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Der kan du skru i skruer dersom det er gjenger der,,,,,Er det ikke gjenger der kan du enten: -Gjenge opp -Sveise igjenn -Sveise inn en ansats med gjenger Som du ser er mulighetene mange, alt etter hva du vil selv. Joda det er gjenger, men holder det å skru i noen skruer med noen skiver? bør vel være rustfrie i og med at grenrøret er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Om du ikke ved senere anledning skal sette inn bredbåndslambda eller lignende, så er det like greit å sveise igjen. Jeg fikk det sveist igjen med vanlig svartstål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Om du ikke ved senere anledning skal sette inn bredbåndslambda eller lignende, så er det like greit å sveise igjen. Jeg fikk det sveist igjen med vanlig svartstål. Er ikke Turbogrenrør, tenkte egentlig å gå for den enkleste løsningen jeg, å sette inn noen bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Om du ikke ved senere anledning skal sette inn bredbåndslambda eller lignende, så er det like greit å sveise igjen. Jeg fikk det sveist igjen med vanlig svartstål. Er ikke Turbogrenrør, tenkte egentlig å gå for den enkleste løsningen jeg, å sette inn noen bolter. veit at det ikke er turbogrenrør:) Jeg også hadde tenkt å gå for den enkle løsningen, men fann aldri noen skruer som passet fordi det er fingjengede gjenger i litt spes dim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Om du ikke ved senere anledning skal sette inn bredbåndslambda eller lignende, så er det like greit å sveise igjen. Jeg fikk det sveist igjen med vanlig svartstål. Er ikke Turbogrenrør, tenkte egentlig å gå for den enkleste løsningen jeg, å sette inn noen bolter. veit at det ikke er turbogrenrør:) Jeg også hadde tenkt å gå for den enkle løsningen, men fann aldri noen skruer som passet fordi det er fingjengede gjenger i litt spes dim. Hmm, får kikke litt på jobb om jeg finner noe, merkelig at de ikke selger disse med Grenrørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 bruk ein dummy lamda. kjøt på biltema og skru i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Regner med jeg har bolter i de orginale som på bildet her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2U2W2D1R2R Har ikke sett etter, men det står ikke lambdasonder der, kjeg bruke de? eller er det andre gjenger? Kan det stemme at det orginalt er M18x1,5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå