Gå til innhold

Bananmanifold fra Koed, mangler bolter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg grenrør fra Koed men det er hull til noen bolter i de, regner med det er til Lambdasonder, noen som vet hva jeg kan skru i der?

Skrevet

Der kan du skru i skruer dersom det er gjenger der,,,,,:)

Er det ikke gjenger der kan du enten:

-Gjenge opp

-Sveise igjenn

-Sveise inn en ansats med gjenger

Som du ser er mulighetene mange, alt etter hva du vil selv.

Skrevet
Der kan du skru i skruer dersom det er gjenger der,,,,,:)

Er det ikke gjenger der kan du enten:

-Gjenge opp

-Sveise igjenn

-Sveise inn en ansats med gjenger

Som du ser er mulighetene mange, alt etter hva du vil selv.

Joda det er gjenger, men holder det å skru i noen skruer med noen skiver? bør vel være rustfrie i og med at grenrøret er det.

Skrevet
Om du ikke ved senere anledning skal sette inn bredbåndslambda eller lignende, så er det like greit å sveise igjen. Jeg fikk det sveist igjen med vanlig svartstål.

Er ikke Turbogrenrør, tenkte egentlig å gå for den enkleste løsningen jeg, å sette inn noen bolter.

Skrevet
Om du ikke ved senere anledning skal sette inn bredbåndslambda eller lignende, så er det like greit å sveise igjen. Jeg fikk det sveist igjen med vanlig svartstål.

Er ikke Turbogrenrør, tenkte egentlig å gå for den enkleste løsningen jeg, å sette inn noen bolter.

veit at det ikke er turbogrenrør:) Jeg også hadde tenkt å gå for den enkle løsningen, men fann aldri noen skruer som passet fordi det er fingjengede gjenger i litt spes dim.
Skrevet

veit at det ikke er turbogrenrør:) Jeg også hadde tenkt å gå for den enkle løsningen, men fann aldri noen skruer som passet fordi det er fingjengede gjenger i litt spes dim.

Hmm, får kikke litt på jobb om jeg finner noe, merkelig at de ikke selger disse med Grenrørene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...