Gå til innhold

Kjedelig dag, snekret sammen en kjapp videosnutt

Martin-D
 Share

Anbefalte innlegg

Tydligvis ikke så god på dette for ikke hørt om Exilim før :cry:

Exilim er familienavnet på Casios digitalkameraserie.:)

Takk Der Barockengel :-).

Jøss, det må jeg si ikke dårlig film til fotokamera være :D

Den var veldig kul :-) Så nesten ut som en reklamefilm!

Enig der Marius. Men så veldig proft ut egentlig. Noen har talent og det er bra for oss :-).

Edit: Var oppe i Sigdal og kikka på folket fra bmwccn Hordalaland sin isbanekjøring på Hebbes i Sigdal så kommer par min med videosnutt seinere kveld når jeg får lasta på youtube. Men jeg er forsatt bad amatør men håper innholdet ser bra ut da ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke regna med så god respons på min første offisielle bilfilm, men det var jo koselig uansett, kan sikkert gjøre meg litt mer flid og lage mer om ønskelig :D

Kikka over isbanekjøringsfilmen din Glenno, og det er da jeg skulle ønske jeg hadde et ordentlig kamera, menmen, penga strekker ikke alltid til!

Likte godt at du hadde laget filmen uten musikk, gir et mye bedre inntrykk av lyd og litt mer action syntes nå jeg! I min film er det jo kun musikk, men det passet bedre til settingen der ;)

Helt enkle stativ får du på f.eks Elkjøp, Expert, vanlige fotobutikker etc, og koster ikke mange hundrelappene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at musikk til din setting var riktig. Hadde så mye fin lyd så musikk/bakrunns musikk var unødvendig for den siste snutten fra meg der.

Ja fikk handlet meg stativ idag :-), gikk for et til 1200,- som jeg fikk pruta ned til 1000,-. Var selvsagt billigere stativ å få også i den lokale fotobutikken jeg handlet men når beina ble dratt ut så vikret de så vinglete og følte jeg da ville vært like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk handlet meg stativ idag :-), gikk for et til 1200,- som jeg fikk pruta ned til 1000,-. Var selvsagt billigere stativ å få også i den lokale fotobutikken jeg handlet men når beina ble dratt ut så vikret de så vinglete og følte jeg da ville vært like langt.

Aha, alltid en glede å høre at folk satser på kvalitet. Takk for den, Glenno.:)

Og for dere som fortsatt ikke har lastet ned filmen til Martin-D, så kan den anbefales.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...