Gå til innhold

Toning av ruter

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det uten tvil svart som gjelder (=

oki, da er vi enig, hehe :)

var tenkt å få montert på en m-tech front på bilen og, bilen er jo i utgangspunktet orginal. men er det krise å ikkje montere på sideskjørt og hekk ?

holder vel med ny m front ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro de kan gjøre lykter også ja (= prisen vil vel bli forandret, det å ta ut å sette inn er jo største møkkajobben med det, selve sotinga er vel ikke rare greiene. Filmen de bruker er nok dyrere enn biltema sin men. Vet ikke HVOR mye billigere det blir men vil tro det blir litt (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var tenkt å få montert på en m-tech front på bilen og, bilen er jo i utgangspunktet orginal. men er det krise å ikkje montere på sideskjørt og hekk ?

Neida, på E60/E61 er det ingen fare å kun montere M-tech fronten. Det er faktisk meget pent, men på pre-facelift ville jeg nok ha byttet sideskjørt også for å få litt kontrast. Vær også oppmerksom på at komplett M-pakke koster nesten like mye som en M-tech front.. Ikke gå for den linjeløse, stygge og kladdete Rieger fronten.. :wink:

De "farge greiene" de har snakket om har vel med hvilket skjær det skal være i glassene. BMW har grønnskjær i sine originalsotede ruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, på E60/E61 er det ingen fare å kun montere M-tech fronten. Det er faktisk meget pent, men på pre-facelift ville jeg nok ha byttet sideskjørt også for å få litt kontrast. Vær også oppmerksom på at komplett M-pakke koster nesten like mye som en M-tech front.. Ikke gå for den linjeløse, stygge og kladdete Rieger fronten.. :wink:

De "farge greiene" de har snakket om har vel med hvilket skjær det skal være i glassene. BMW har grønnskjær i sine originalsotede ruter.

Ok, 6200kr for m-tech front hos gs komplett, kor en får tak i komplett m-tech pakke for noe lunde samme pris da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at M-tech fronten til 6200kr fra GS er en uroginal front. En original front fra GS koster 7.911,90,- + alt av skruer, fester, deksler og tåkelys (+ min. 3.000,-).. Komplett M-pakke fra Koed koster 9.867,- alt inkluderende.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at M-tech fronten til 6200kr fra GS er en uroginal front. En original front fra GS koster 7.911,90,- + alt av skruer, fester, deksler og tåkelys (+ min. 3.000,-).. Komplett M-pakke fra Koed koster 9.867,- alt inkluderende.. ;)

fekk beskjed om at den m-tech fangeren hos gs var komplett med alt og til 6200kr.

Var inne på koed.no, men fant ikkje den komplette pakken du snakka om. har du link? veit du korleis passforma er på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er nok en komplett front, men det er ingen original vare. Den originale fronten koster fra 7.911,90,- + fester, deksler og lykter - noe som hvertfall må påregnes 2-3000kr ekstra. Ergo snakker vi om 10-11.000kr for en original frontfanger. Koed selger original M-pakke og passformen på støtfangerene er jo derfor perfekt.. Det er desverre ingen muligheter for å linke til noe direkte inne på Koed, men dersom du følger fremgangsmåten under bør du finne den..

Jeg så forresten i ettertid at jeg har oppgitt prisen for komplett M-pakke uten mva. med mva. koster M-pakka 12.333,75,- (Koed har virkelig gått opp i pris :x ) og prisene mellom de tre store begynner nå å utjevne seg. M-pakke hos GS koster imidlertid 16.225,-. Komplett M-pakke koster også 15.691,25,- hos Schmiedmann. De sistnevnte fører også BMWCCN rabatt.

E60/E61 -> nye deler -> diverse utvendig utstyr -> styling spoilerset -M- (E61)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare slenge inn et ord. Synes det var en svinpris for soting av rutene da.. sist jeg hørte her i området skulle en ha 3500 for 5 ruter og garanti på sotinga/toninga. men kan jo godt hende det har gådd opp til sikkert 4000-4500?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...