CrZyWiz Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Bilen ble parkert for vinteren. Når han nå prøver å starte så kjinner bare bilen uten at den starter. Jeg prøvde først å koble til diagnose app, men fikk ikke kontakt med hjernen. Deretter sjekket jeg plugger, de var tørre og fine, ergo ikke bensin. Sjekket deretter for gnist, men er ingen gnist heller. Ting peker da mot hjernen, så skaffet en annen hjerne. Bilen starter faktisk på først forsøk, men stopper igjen etter 3-5sek. nå er den fortsatt død slik som før igjen. Den harker ikke engang. Hjelp! Fyllt tanken, og kondensfjerner er prøvd.
Azeton Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Fikk du kontakt med den andre hjernen da? Dere har sjekket bensinpumpe/sikring? Regner med du sjekket gnist på flere coiler og utganger? du fikk jordet pluggen ordentlig da du prøve også? Var faktisk i finnsnes en tur idag
CrZyWiz Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Har sjekket bensinpumpe rele ved å prøve å koble "utenom" rele'et. Fikk ikke noe resultat av det. alt av sikringer er sjekket. Jeg satt pluggen rett mot topplokket? er ikke det bra nok? Minuspolen har vært av i en uke Hva mer kan man prøve?
Azeton Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Jeg slet med og få gnist ved og ha den mot topplokket ihvertfall.. Du har forsikret deg om at bensinen kommer fram og inn i motor? Hva med veivsensor/kamsensor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå