Claus3000 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Meget flott bil! Og de lakkfeilene som selger nevner tror jeg det er kun han som ser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Meget flott bil! Og de lakkfeilene som selger nevner tror jeg det er kun han som ser... Joda, den er fin i lakken, er bare noen få steinsprang, og det er kanskje naturlig på en bil som er 6 år. Ellers så er den bra både ut og innvendig, jeg har prøvd å ta godt vare på bilen. Skinnet i setene, ratt og gear har fått lett rens og behandling ett par ganger mens jeg har hatt bilen, har hatt vask og underspyling minst ett par ganger i mnd om vinteren og polering hvertfall tre ganger i året. Ellers i året har den blitt pusset på både innvendig og utvendig ett par ganger i uka. Så i mitt eie så har den blitt veldig godt tatt vare på, og jeg tror ikke at det er kommet ett eneste merke/skade på bilen så lenge jeg har hatt den. Nå ser jeg bort i fra steinsprang Jeg kan forresten ta en billigere BMW som innbytte hvis det hjelper. men max 20.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Kjempetips for ting å gjøre i helga: Kjøp bilen min!! ( Bump ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Det er fortsatt muligheter for å gjøre ett kupp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus3000 Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Tregt marked for tiden... Lite respons på CBR`en også... (gratis bump ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Dette er en av de peneste E46 jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Dette er en av de peneste E46 jeg har sett. Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 bumper denne da jeg har gått enda mer ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Bumper igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen80 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Nå går den for 205.000 eller høystbydende over det. Årsavgift for 2009 er betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg