Gå til innhold

Sportsbremseskiver fra Biltema til 97' 520iA E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye delte meninger om biltema her. det jeg trekker ut fra det er at det er gambling å kjøpe noe av det viktigst å ha i orden på en bil hos biltema. jeg skiftet ut mine orginale bremser og gikk til ebc skiver og greenstuff klosser. fytterakkeren det er bra greier. det ble så mykt å bremse og samtidig mye mer bremseeffekt. det koster litt mer enn orginalt, MEN....de varer atskillig lengre( som gjør at de ikke er dyrer enn org i det lange løp) hadde ebc skiver og klosser fremme på min gamle 520ia e39. solgte den til min søster og typen. der står skivene på 4 året no. de kjører enn ca 10000 i året. klossene har vært skifta 1 gang. og det geniale er og at de støver nesten ikke

Skrevet

Har ikke gode erfaringer med biltema klosser og skiver.. satte det på en mb 190 en gang.. makan til møkk.. første burnout så var skivene skeive som en suppe tallerken og sprekkte..

Kjøp borra og slissa på koed og litt gjevere klosser.. har igjen for det i lengden.. Er å kjipt me dårlige bak bremser om du trekker campingvogn eller henger..

Skrevet

Blir spennende å se nå da

Jeg kjøpte nye klosser på biltema etter rengjøring av kaliptere og org skiver. Kostet 269 kroner. Varer disse også 20`000 eller mindre er det definitivt slutt med bremsedelshandel på BTema! Har kjørt med dem i 3 dager og synes de er gode til småkjøring i fartsgrensen her ikke turt bremse skikkelig med dem enda.

Pedro

Skrevet

jeg har biltema skiver og klosser på min e34 520, har kjørt nå ca 6000km å de fungerer veldig bra enda, så min konklusjon (er sikkert ikke alene om denne) Biltema funker til normal kjøring, men skal du på bane eller hærje og leke deg så kjøp noe annet enn biltema.

Skrevet
mye delte meninger om biltema her. det jeg trekker ut fra det er at det er gambling å kjøpe noe av det viktigst å ha i orden på en bil hos biltema. jeg skiftet ut mine orginale bremser og gikk til ebc skiver og greenstuff klosser. fytterakkeren det er bra greier. det ble så mykt å bremse og samtidig mye mer bremseeffekt. det koster litt mer enn orginalt, MEN....de varer atskillig lengre( som gjør at de ikke er dyrer enn org i det lange løp) hadde ebc skiver og klosser fremme på min gamle 520ia e39. solgte den til min søster og typen. der står skivene på 4 året no. de kjører enn ca 10000 i året. klossene har vært skifta 1 gang. og det geniale er og at de støver nesten ikke

Kan jeg spørre hvor du kjøpte disse bremsene fra? Trenger snart og bytte og da blir det til noe som helst er bedre enn orginalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...