hagenisse Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 328 vil jo si en nyere E36, men det er uansett gamle biler så å kjøpe en slik og tro at du ikke får litt utgifter er som å tro på julenissen. Motoren er en katastrofe, men bortsett fra disse vannpumpene eller hva det er på tidlige modeller - så er de driftsikre nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 vannpumpene er vel bare på m50? plastimpeller. trodde ikke det var det på m52. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Var plast på min 328 hvertfall. Den røk midt under action på rudskogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Motoren er en katastrofe, men bortsett fra disse vannpumpene eller hva det er på tidlige modeller - så er de driftsikre nok. Hva som er så katastrofe med motorene i M50 familien? Har ikke erfaring med M52 jeg da men har ikke noe galt å si om m50. Eneste er vannpumpa som jeg har skiftet på begge bilene jeg har/har hatt med m50, "bedre føre var", og det viste seg å være bra siden begge var med plast impeller. Har også byttet vannpumpe på en 525td 95'mod der impelleren gikk i tusen biter under kjøring. motor berget men vannpumpa er en stor svakhet som ikke koster mye å skifte og som løner seg å gjøre så fort som mulig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå