Kobar Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 jeg la ut en tråd tidligere for en stund siden om at nikko_e30 her på forumet skylder meg penger, for deler jeg forhåndsbetalte, og aldri fikk.. Har snakket med ham på tlf flere ganger, han har lovd å betale hver gang jeg har snakket med ham. i uka som var satte jeg en frist som han måtte betale innen lørdag! altså igår.. Han har ikke betalt, og jeg har ikke hørt noe fra ham, og mobilen er også av.. forbanna!!
316 Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Ringt fra forskjellige telefoner? Han kan ha blokkert nr ditt.
NiklasJa Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Hvis du har nr hans har du sikkert hele navne hans. Prøv å google det. Kansje han har en Facebook profil... Få en med et annet navn en deg til å legge til han som venn. Folk er ofte ukritiske til dette. Der kan du sikkert få Navn på noen av vennene hans som kan hjelpe deg med å få kontakt med han. Du kan bruke navne hans til å finne alt. nr. som hus nummer. Kansje han har flere mobil nr. eller ett nytt et. Er det flere som har samme adresse som han? Google andre ting. Som f.eks. mail adr. hans. Kansje du får noe mer kontakt informasjon derfra. Dette er en liten dråpe av hva som er mulig i dagens informasjons samfunn.
S.Arnesen Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Syns det spretter opp tråder angående denne karen hele tiden jeg.....
Stramvaier Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Tror ikke det er så lett å få tak i han nå om dagen. Tror han er inne for en stund nå. Tror han gikk inn nå før helgen om jeg ikke tok helt feil
Stramvaier Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Tok feil nå jeg gitt, han er ikke inne enda. Men du burdet forte deg for det er like rundt hjørne. hehe. Har msn hans om du vil ha den, men da får du henvende deg til meg på pm
Kobar Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Ringt fra forskjellige telefoner? Han kan ha blokkert nr ditt. Det ringer ett ring, så kommer personsvar på... muligens blokka tlf nr ja. Hva åker han inn for? og hvor lenge blir han?
Kobar Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Hvis du har nr hans har du sikkert hele navne hans. Når jeg søker på tlf nr hans så kommer dette opp Digipoint Norway Nuf Espens vei 10, 1391 Vollen404 37 597
Alex88 Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Ta en tur til politiet:P Han har jo på en måte svindlet deg.
Kobar Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 gikk til polititet en gang jeg ble svindla for 1700kr. endte opp med at jeg måtte i retten, og vitne mot han som svindla meg.. men det er 3 år siden, og jeg har enda ikke sett noe til di penga! så her tror jeg muligens andre midler må tas i bruk
Bernt Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Besøk ham hjemme. Folk er ofte litt mer sammarbeids villige når du står på døra deres.
Kobar Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Besøk ham hjemme. Folk er ofte litt mer sammarbeids villige når du står på døra deres. hadde han bodd innen rekkevidde hadde dette absolutt vært aktuellt, men nå bor jeg og han på hver sin side av dette landet
Kobar Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Du har vel hele navet hans? ja, men kommer ikke noe lengre av den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå