Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg la ut en tråd tidligere for en stund siden om at nikko_e30 her på forumet skylder meg penger, for deler jeg forhåndsbetalte, og aldri fikk..

Har snakket med ham på tlf flere ganger, han har lovd å betale hver gang jeg har snakket med ham.

i uka som var satte jeg en frist som han måtte betale innen lørdag! altså igår..

Han har ikke betalt, og jeg har ikke hørt noe fra ham, og mobilen er også av.. forbanna!! :evil:

Skrevet

Hvis du har nr hans har du sikkert hele navne hans. Prøv å google det. Kansje han har en Facebook profil... Få en med et annet navn en deg til å legge til han som venn. Folk er ofte ukritiske til dette. Der kan du sikkert få Navn på noen av vennene hans som kan hjelpe deg med å få kontakt med han.

Du kan bruke navne hans til å finne alt. nr. som hus nummer. Kansje han har flere mobil nr. eller ett nytt et.

Er det flere som har samme adresse som han?

Google andre ting. Som f.eks. mail adr. hans. Kansje du får noe mer kontakt informasjon derfra.

Dette er en liten dråpe av hva som er mulig i dagens informasjons samfunn.

Skrevet
Ringt fra forskjellige telefoner? Han kan ha blokkert nr ditt.

Det ringer ett ring, så kommer personsvar på... muligens blokka tlf nr ja.

Hva åker han inn for? og hvor lenge blir han?

Skrevet
Hvis du har nr hans har du sikkert hele navne hans.

Når jeg søker på tlf nr hans så kommer dette opp :?

Digipoint Norway Nuf

Espens vei 10, 1391 Vollen404 37 597

Skrevet

gikk til polititet en gang jeg ble svindla for 1700kr. endte opp med at jeg måtte i retten, og vitne mot han som svindla meg.. men det er 3 år siden, og jeg har enda ikke sett noe til di penga! så her tror jeg muligens andre midler må tas i bruk :twisted:

Skrevet
Besøk ham hjemme. Folk er ofte litt mer sammarbeids villige når du står på døra deres.

hadde han bodd innen rekkevidde hadde dette absolutt vært aktuellt, men nå bor jeg og han på hver sin side av dette landet :(

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...