Gå til innhold

Jås sin E21


Jås
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

ser bra ut :)

Takk,det blir litt bedre vertfall..:)

Har fått på sprøytesparkel på panser/dør idag,så når den er skikkelig herda blir det pussing og lakking.

EF33D49C-B59B-46C4-8544-15ED200C93D8-136

Er nesten ferdig i motorrom også,skal bytte plata over varmeapparat og lage et feste til diagnosekontakta.

D38F50C5-D8CE-4102-AA8B-0D87AF767164-136

Har hatt hjemmelaga gassvaier tidligere,men tenkte nå å sjekke om den originale e30m3-vaieren passa...det gjorde den,med et unntak.

Festet på gasspedalen måtte moddes,men det var en smal sak.

C0004818-E225-452B-8EE2-8F6F6C5481BD-136

Borra opp så gummihylsa fra m3 gikk i,og da var det bare å smette i vaieren..:)

CBB85592-3883-4F6E-A802-AD6E276628EA-136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du full gass med den slik. På M30 motoren så fikk ikke jeg full gass hvis jeg festet vaieren slik.

Hmm,det har jeg ikke sjekka. Hva gjorde du for å få full gass da? Ser for meg at jeg kan justere stopperen på pedalen litt lenger inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte toppen av den originale gasspedalen fra 6 serien ( den som gummien sitter originalt på ) som jeg kappet og boltet fast i den delen du har satt gummien i. Da fikk jeg riktig vinkel for og få full gass.

Hmm,har du bilder? Har ikke fått sjekka det enda,men må jo få full gass såklart!..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja full gass må man bare ha. Var det første jeg sjekket når jeg koblet opp gassvaieren. Har dessverre ikke bilde. Men det sier seg selv hvordan man gjør dette når du har pedalen i bilen.

 

Kikka på det, men kan ikke si jeg ser hvordan vinkelen kan endres som gjør at jeg får mer utslag. Eneste må være å forlenge arma som vaieren er festa på?

Men justerte litt på stopperen under gasspedalen jeg,og får full gass nå vertfall..:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har fått handla meg alpina difflokk av Lars Nord her på bimmers. Så må få laga meg et ekstra feste i dørken..:)

Det originale lokket har et ekstra stag mellom lokket og karosseriet,men det ser ut som alpinalokket skal gå rett i karosseriet?

Noen som kan bekrefte dette,eller trenger jeg mer deler?

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått handla meg alpina difflokk av Lars Nord her på bimmers. Så må få laga meg et ekstra feste i dørken.. :)

Det originale lokket har et ekstra stag mellom lokket og karosseriet,men det ser ut som alpinalokket skal gå rett i karosseriet?

Noen som kan bekrefte dette,eller trenger jeg mer deler?

4u7u9ybu.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bare å sette på ett feste til. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...