opeth84 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Den lå vel her på bimmers og på autodb mener jeg. Fordelen med en gammel bil er jo at den er rimelig enkel,og dermed mindre ting som kan gå istykker. På min er det meste av slitedeler byttet,så håper den har tenkt å holde ei stund. Skjønner. Får se om jeg finner et eksemplar til salgs. Hadde vært en fordel å ha venner som kan å mekke,men men:P
Julianv Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Sykt sykt fin bil! Bra noen gidder å holde slike biler i god stand! Kjempebra !
Jås Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Ser bra ut dette, men får du den godkjent uten sideblinklys? Den blei godkjent uten sideblinkere ja... Så da krysser jeg fingrene for at de på biltilsynet ikke skal henge seg opp i det når den skal dit for godkjenning av fjærer og motor.
Jås Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Sykt sykt fin bil! Bra noen gidder å holde slike biler i god stand! Kjempebra ! Takker:)
BMW-Marianne Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Har deksel til deg.. skal til Ørsta i morgen.. Eller har du fått tak i? Har sendt deg PM..Mvh Marianne
Jås Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Har deksel til deg.. skal til Ørsta i morgen.. Eller har du fått tak i? Har sendt deg PM..Mvh Marianne Hei,har ikke fått tak i nei,har ikke fått pm heller? Skal ha for det da? Såg du har gifta deg,så har ikke villet mast om det...hehe..
BMW-Marianne Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Oki.. Må ha 200,- men du slipper frakt om du kan sende meg mld så jeg har nr ditt. Kommer til Volda i morgen kveld engang.. Nr mitt er 45456131
Jås Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Oki.. Må ha 200,- men du slipper frakt om du kan sende meg mld så jeg har nr ditt. Kommer til Volda i morgen kveld engang.. Nr mitt er 45456131 Oki,ta det med du,sender mld nå så har du nr mitt..
Lars89 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Gratulerer med kjempefint resultat og godkjenning! Gøy at noen tar vare på disse klassikerne
Jås Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Gratulerer med kjempefint resultat og godkjenning!Gøy at noen tar vare på disse klassikerne Takker..
Jås Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Har du fått litteraturen jeg sendte? Javisst,takker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå