Eksos Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Tror kanskje jeg så bilen din utenfor shell idag? Litt over 8, kjørte forbi med sykkelen Så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Tror kanskje jeg så bilen din utenfor shell idag? Litt over 8, kjørte forbi med sykkelen Så veldig bra ut! Det kan nok stemme,sto og prata med en i en blå e92... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Jepp, med gul folie på lyktene Tøffe begge to, men mer sjarm i E21 Du hørte kanskje en motard med altfor mye lyd suse forbi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Var ganske mye støy der vi sto,men mener å erindre en motard ja.. fint å kjøre sykkel på slike dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 snakker om lyd, motorlyden din svirrer i hode mitt enda etter turen på lørdag, sovnet med ett smil om munnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Hehe,såg ut som du kosa deg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 flott e21 du har, liker motor valget dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 flott e21 du har, liker motor valget dit Takker.. Har idag henta bilen hos lakkerer,de måtte ta oppigjen kanalene da de ikke var bra nok. Var veldig ujamt med farge på de,så jeg var ikke fornøyd. Har også polert opp bilen,men må nok ta den enda grundigere etterhvert,sykt fort gjort å få vaskestriper.. Men skinner tålig greit nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 flott e21 du har, liker motor valget dit Takker.. Har idag henta bilen hos lakkerer,de måtte ta oppigjen kanalene da de ikke var bra nok. Var veldig ujamt med farge på de,så jeg var ikke fornøyd. Har også polert opp bilen,men må nok ta den enda grundigere etterhvert,sykt fort gjort å få vaskestriper.. Men skinner tålig greit nå da... Bruker du vaskehanske? Hvilke produkt bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Ja vaskehanske og bøtte med gritguard. Shampoo fra mequiares eller hvordan pokker d skrives... Vaskehansken er jeg usikker på merket,men skal kjøpe ny da den jeg har er blitt brukt en DEL ganger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Er vel hjemme etter en morsom tur til Mo i Rana og ACR... Har kjørt nesten 220 mil tilsammen, der ca 30 av de var på bane..og bilen har fungert utmerket!!.. Har vaska bilen idag,og tok noen bilder..: Fikk pokal og greier også,beste 02/classic...og selv om der ikke var så mange konkurrenter så var det morsomt å få pokal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Utrulig Fin bil du har:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Gratulerer med pokal! Utrolig flott bil du har laga dej da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Rett og slett nydelig. *Jizzed in my pants* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Gratulerer med pokal, den var så jævlig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå