jsf Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Gratulerer med pokal Vel fortjent etter det arbeidet du har gjort, den har blitt absolutt blitt en drømmebil. Jeg klør i fingrene etter å få begynnt på min når jeg leser tråden din. Stå på med godt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Superpen bil! Skulle jo vært på ACR jeg også, men det klaffet ikke sånn denne gangen... men det blir flere sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Damn!! Hvordan har jeg klart å overse denne tråden tidligere? Skikkelig drømmebil, og så med S14 da..det blir ikke mer stilrent og kult enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Takker og bukker for alle tilbakemeldinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 husker ikke om det var deg jeg snakket om coilover til jeg men ?? GS Performance coilover er nå på lager til E-21 -Coilover både framme og bak og lengde justering på fjærbein også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Nydelig bil du har Å ikke minst gratulerer så mye med pris Må si lysten på E21 våkner igjen når jeg ser slike eksemplarer som du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 husker ikke om det var deg jeg snakket om coilover til jeg men ?? GS Performance coilover er nå på lager til E-21 -Coilover både framme og bak og lengde justering på fjærbein også. Stemmer,meg du snakka med.. Hadde nesten gitt opp dette jeg.. Har du noe mer spec om det,eller står det på nettbutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Nydelig bil du har Å ikke minst gratulerer så mye med pris Må si lysten på E21 våkner igjen når jeg ser slike eksemplarer som du har Takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 skal ta noen bilder og få dem ut snart er med tårnlager og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 skal ta noen bilder og få dem ut snart er med tårnlager og alt Flott.. har du en pris også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Barndomsminner Grym vang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Barndomsminner Grym vang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 slik ser det ut si fra om jeg skal fjærne. koster ord 9184 + mva 12 trinns hardhets just ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Utrolig fin e21 ikke ofte en ser disse lenger desværre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 How low can U go Jan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå