Pedi Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Hva dim er det på de nye stab staga dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Handla herfra: http://store.vacmotorsports.com/suspens ... -p262.aspx Skal være 25,8 foran og 19,6 bak...har ikke målt de,men regner med det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Oki, lurer på om det ikke er samme settet jeg kjøpte til min E21... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Ble jo veldig røff nå med to utblås:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Ble jo veldig røff nå med to utblås:-) Sånn det skal være... E21 la jo lista her de, med å komme med 2 potter originalt på 323i. Nok en ting som viser at E21 er sjefs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Nok en ting som viser at E21 er sjefs! QFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Nok en ting som viser at E21 er sjefs! QFT Ja gjør seg med to blås... Den ble vanvittig stille i forhold til 3" som jeg hadde først,men det gjør ikke noe når den skal inn til kontroll snart... Får sveise meg noen potter og rør i rustfritt etterhvert. Ellers har vel bilen min endret status til veteran idag,siden den er førstegangs registrert 1982?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Nå er den veteran ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Hei! Har gjort litt med bilen siste dagene... Blandt annet montert tårnavstivere foran og bak: Bak: (har rydda litt i bagasjen etter bildet ble tatt..) Har ellers plagest noe JÆ... med ulyder fra bakstilling,og finner pokker ikke ut hva det er... Har prøvd å bytte både diff og stikkaksler uten at jeg synes det hjalp. Hjullager er nye... Mistenker at foringene jeg støpte overfører endel mer lyd og vibrasjon til karosseriet,så kan være bare der...litt slark må en vel regne med i gamle differ og drivaksler.. Men om noen har tips så tar jeg imot med takk.. Hadde med meg hjelpemann idag,men han var ikke mye hjelp i... Lufta seg med stålfelger på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Ser myye grommere ut med tårnstivere Stålfelgene derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 stålfelgene var jo innertider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Hehe.. legg også merke til den økte høyden,synes det gjor seg sammen med stålfelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Har da jobbet litt med bilen i det siste,med et mål for øye... Nemlig å få stempla og godkjent s14b23 i vognkortet... Var og viste bilen 11.01 og fikk det endelige svaret idag,fredag den 13. Viste seg at fjærene jeg hadde på ikke tålte mer effekt en 105kw ifølge tuv-papira,så må vise den på nytt med andre fjærer. Men det ser jeg på som en bagatell... Blide og fornøyde kontrollører.. Tror det må bli ei pils eller to for og feire idag gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jøss!!! Grattis, det var jo morro!!! Vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå