wicky124 Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 m3 er kult! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Gøy å se at noen får det til, gratulerer så mye;) Takker.. Grattis Gøy med godkjent bil serru Takker,det er det så absolutt!.. m3 er kult! Grattis Hehe,takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg må bare få gratulere deg jeg også. Bilen din er helt nydelig, og ble jo sinnsykt mye mere bil når du fikk godkjent motoren også.. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Gratulerer så masse!! rått! Men hvor skaffer du papirer? kan gjerne svare på pm vis du gidder:) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Gratulerer så mye og god helg!!! Også på fredag den 13 - Tror ikke det er noe ulykkesdag lengre sånn generelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 godkjent med hjemmelaga coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg har senkesett til e21 323 med tuv du kan låne, om du trenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Fine greier! Hvilken dokumentasjon brukte du for og få til dette da? Takker! Alpina og hartge. Ehemm, kremt kremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Fine greier! Hvilken dokumentasjon brukte du for og få til dette da? Takker! Alpina og hartge. Ehemm, kremt kremt Hehe,var jo det jeg brukte av dokumnetasjon,men fikk hjelp av deg med kontaktperson i sfoor ja,hjalp en hel del på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Jeg må bare få gratulere deg jeg også. Bilen din er helt nydelig, og ble jo sinnsykt mye mere bil når du fikk godkjent motoren også.. \:D/ Takk for det.. Gratulerer så masse!! rått! Men hvor skaffer du papirer? kan gjerne svare på pm vis du gidder:) ? Takker.. Gratulerer så mye og god helg!!! Også på fredag den 13 - Tror ikke det er noe ulykkesdag lengre sånn generelt Takker,nei fredag den 13. bekymrer meg ikke lenger..hehe.. godkjent med hjemmelaga coilovers? Neppe...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Jeg har senkesett til e21 323 med tuv du kan låne, om du trenger:) Du skal ikke se vekk ifra jeg slår til på den... Eller så kjøper jeg meg noen HR fjærer. Men du hører fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 tøfft!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Gratulere Jås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Føyer meg til i rekken av gratulanter her Har blitt en meget hensiktsmessig E21 dette etterhvert Blir spennende å se hva du kommer til å gjøre videre med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Føyer meg til i rekken av gratulanter her Har blitt en meget hensiktsmessig E21 dette etterhvert Blir spennende å se hva du kommer til å gjøre videre med bilen. Ja, jeg husker godt da denne tråden ble opprettet. At resultatet skulle bli så bra, at jeg aldri trodd den gang.. No offence, Jås, det var egentlig bare en uskyldig tanke dengang da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå