Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det. Tar det etter lommeboka. Så det er ikke gjort på en dag. Men trur det blir bra. Hadde håpet på 250-260 hk. Men usikker. Er ikke gratis hk vi snakker.. Spjell husa ja.. Gir god god efekt..

Skrevet
Har du foresten valsa buene bak.? Prøve montert felgene mine. Er ikke best plass i de hjulhusa. Ser ut som om jeg må valse litt forsiktig.

Valsa bare inn kanten,trykte ikke ut buen noe.

Skrevet

Ok. For det syntes ikke på bildet. Må være forsiktik. Mener det hadde øderlagt dn fine bilen din. Har du på spacer på noen av bildene.. Må valse litt jeg å. Blir litt tysker stuk.. Mine er 9" bak. Bilen likte ikke det.. Blir du å se på Våler i år da. Tok noen flotte bilder av bilen din i fjord. Da du turna litt.. ",)

Skrevet

Har ikke spacer på noen bilder nei. Men skal ha 5 mm bak vertfall. 9" blir tøft,men litt trangt vil jeg tro.

Skal på våler ja,håper bare det kommer noen datoer snart...

Tok du bilder altså?? Var jævlg glatt den dagen..hehe..:)

Skrevet

Aner ikke,skulle likt å visst d selv. Nå har jeg originalt 323i anlegg,men kunne tenkt meg grommere dobbelt i rustfritt..

Skrevet

Du har ikke mot formodning et understell til originalt førersete å kvitte deg med?

Og apropos eksosanlegg, det er jo krise at simons har sluttet å produsere til E21 323. Det var gromt..

Skrevet

Hei,har desverre ikke det... Men her er sikkert folk på forumet som har om du lager en annonse.

Ja synd ikke slikt er å få kjøpt nytt lenger, hadde vært så mye enklere!

Skrevet

Sykt gjennomført prosjekt! Har igrunn alltid hatt en drøm om grå e21 323i, men i motsetning av deg med fire frontlykter :)

Hvem fabrikant har laget den modellbilen, forresten? Autoart?

Har ikke skjedd så mye her siden sist,driver med felger og venter på noe smådeler som er til pulverlakk. Lurer fælt på hva slags dekk jeg skal ha på rs'ene,vanlige eller "banedekk"...har et sett til med felger som jeg kan bruke til banehjul,men er jo noe herk å dra med seg flere sett hjul.

Har handla modellbil av Arild G her på forumet,er utrolig detaljert må jeg si...:D

n7abbwq87s5z2grl1814.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...