Jås Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 lambda er ikke i bruk under full gass nei, den virker kun på pen kjøring og under 3-3500 rpm ca Ok,var det jeg trodde. Skal spjelda synkroniserest på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 lambda er ikke i bruk under full gass nei, den virker kun på pen kjøring og under 3-3500 rpm ca Ok,var det jeg trodde. Skal spjelda synkroniserest på disse? ja di skal vell egentlig det. men di pleier ikke å "ujustere" seg sålenge det ikke har vært plukket i biter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 ta og hør med noen som driver med gassere så får du sjekket dette, det burde ikke ha allverden å si på full last, men tomgang og lavt derimot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 er di feiljusterte som sagt her så vill du kun merke det på tomgang og på pen kjøring. da sylindrene vil få ujevn mengde luft. kjøp deg ett vakum meter så kan du gjøre dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 En liten film fra rudskogen i helga: http://youtu.be/8CAhwM-JSDE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Ser ut som den går godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Den var veldig morsom å kjøre nå, satt bra på veien og hadde egentli mye å gå på både i svingene og spesielt på innbremsingene... men uten abs blir en litt tilbakeholden... Går tålig greit, men føler det mangler litt effekt. Lurer på om det kan ligge noe ekstra tap i drivverket noe sted.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Et gammelt triks fra jeg dreiv med gassere er så se om du ser forskjell når spjeldene er lukket og du gir litt gass. Har aldri klart å finne forkjell med vakum måler hvis de ikke var så "feil" at det var synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon-82 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Artig film, såg meget artig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Artig film, såg meget artig ut Ja morsomt dette Simon, skulle hatt deg en banebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Har ikke gjort noe med bilen siden e30meet,men leita den frem igjen idag... Testa den en liten tur og sjekka at alt ser ok ut, skal jo på rudskogen til helga. Noen som har tips til hvor jeg kan handle rustfrie eksosdeler? Og hvordan jeg skal bygge anlegget? Tenker på om det er best med dobbelt hele veien, eller enkelt som deler seg til 2 potter bak? Vil tro jeg mister litt effekt i eksosen da den er standard 323i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 En liten film fra rudskogen i helga:http://youtu.be/8CAhwM-JSDE Det var faktisk litt deilig å se en film der det ikke er sparking av clutch og konstant napping i en stående håndbrems. Det er fett å se biler ligge sideways, for all del, men det var morro å se veigrep og hk NED i bakken til en forandring. Virket som motoren fulgte godt med, det var jo bra. At det kunne ha vært litt mere pøk, det er jo greit nok, men slik er det nok uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Ja mye vil ha mer osv... Bra noen liker denne typen kjøring også! Gleder meg til helga, da blir det nye runder på rudskogen! Skal klare meg med de hestene jeg har ei stund til vertfall,men vil gjerne hente ut siste rest. Tror der står noen ponnier og stanger å vil ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Hoho,fant sikkert vertfall 4 hk idag,gassoverføringa var litt slakk så mangla nesten 1cm på full gass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 4hk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå