Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

lambda er ikke i bruk under full gass nei, den virker kun på pen kjøring og under 3-3500 rpm ca

Ok,var det jeg trodde.

Skal spjelda synkroniserest på disse?

ja di skal vell egentlig det. men di pleier ikke å "ujustere" seg sålenge det ikke har vært plukket i biter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig morsom å kjøre nå, satt bra på veien og hadde egentli mye å gå på både i svingene og spesielt på innbremsingene... men uten abs blir en litt tilbakeholden...;)

Går tålig greit, men føler det mangler litt effekt. Lurer på om det kan ligge noe ekstra tap i drivverket noe sted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gammelt triks fra jeg dreiv med gassere er så se om du ser forskjell når spjeldene er lukket og du gir litt gass.

Har aldri klart å finne forkjell med vakum måler hvis de ikke var så "feil" at det var synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har ikke gjort noe med bilen siden e30meet,men leita den frem igjen idag...:) Testa den en liten tur og sjekka at alt ser ok ut, skal jo på rudskogen til helga.

Noen som har tips til hvor jeg kan handle rustfrie eksosdeler? Og hvordan jeg skal bygge anlegget? Tenker på om det er best med dobbelt hele veien, eller enkelt som deler seg til 2 potter bak? Vil tro jeg mister litt effekt i eksosen da den er standard 323i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten film fra rudskogen i helga:

http://youtu.be/8CAhwM-JSDE

Det var faktisk litt deilig å se en film der det ikke er sparking av clutch og konstant napping i en stående håndbrems. Det er fett å se biler ligge sideways, for all del, men det var morro å se veigrep og hk NED i bakken til en forandring.

Virket som motoren fulgte godt med, det var jo bra. At det kunne ha vært litt mere pøk, det er jo greit nok, men slik er det nok uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mye vil ha mer osv...:) Bra noen liker denne typen kjøring også!

Gleder meg til helga, da blir det nye runder på rudskogen! Skal klare meg med de hestene jeg har ei stund til vertfall,men vil gjerne hente ut siste rest. Tror der står noen ponnier og stanger å vil ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...