Østgaard Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Kan tenkte meg understellet blir et fint syn etter en runde med pulverlakkering:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Ser meget bra ut! Takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Kan tenkte meg understellet blir et fint syn etter en runde med pulverlakkering:D Ja pulverlakk e fint,tåle litt me.. Bakstillinga blei vertfall bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Har fått montert litt mer... I mangel på varmepistol så fikset føna til dama biffen når jeg skulle lime inn nye asfaltplater... Noen som vet om det går og farge gulvteppet på noen måte? Det er blått,men har lyst på svart..og det er ikke så greit å få tak i hele tepper til så gamle biler. Eventuelt om det fins teppe på rull så en kan lage greie dørktepper selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Kan jo lakke med vinyl lakk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Kan jo lakke med vinyl lakk da Funker d altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 det funka. men må vaske/rense teppe sikkilig først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 det funka. men må vaske/rense teppe sikkilig først.Går vell bra å avfette det, og spyle med høgtrykk. Men da må en skikkelig tørk til selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Ok,he gjort d allereide,so teppet e forsovidt klart til lakk.. kar dokke handla lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hei. Godt å se at du tar vare på denne bilen og skal bil moro å se den fremover. Hva har du tenkt til å gjøre med setene? Jeg trenger trekk til ett baksete om du skal trekke de om og ha noe annet i bilen. Er ikke sikker på om det er riktig stoff du har, men om det er dette er jeg villig til å kjøpe det. Trenger bare det stoffet som er i midten. Skal trekke om noen recaro seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Hei. Godt å se at du tar vare på denne bilen og skal bil moro å se den fremover. Hva har du tenkt til å gjøre med setene? Jeg trenger trekk til ett baksete om du skal trekke de om og ha noe annet i bilen. Er ikke sikker på om det er riktig stoff du har, men om det er dette er jeg villig til å kjøpe det. Trenger bare det stoffet som er i midten. Skal trekke om noen recaro seter Hei,er usikker på hva jeg gjør med setene foreløpig,men skal ha det i bakhodet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Ok,he gjort d allereide,so teppet e forsovidt klart til lakk.. kar dokke handla lakk? k-auto vinyl lakk.. Bruka å kjøpe det på BilXtra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Dette var et artig prosjekt. Stå på. Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Fikk deler fra koed idag...alt til forstillinga! Bestilte i par eller sett til begge sider...også bærearmer. Men fikk fa.. meg ei bærearm til en e21,og ei til en CITROEN!!!??? De ligner ikke engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå