Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan tenkte meg understellet blir et fint syn etter en runde med pulverlakkering:D

Ja pulverlakk e fint,tåle litt me..:) Bakstillinga blei vertfall bra..:)

Skrevet

Har fått montert litt mer...

w38xyfgs70zvw8zc0yeb.jpg

I mangel på varmepistol så fikset føna til dama biffen når jeg skulle lime inn nye asfaltplater...:)

2onob3hrrcpua4jhmpbw.jpg

Noen som vet om det går og farge gulvteppet på noen måte? Det er blått,men har lyst på svart..og det er ikke så greit å få tak i hele tepper til så gamle biler. Eventuelt om det fins teppe på rull så en kan lage greie dørktepper selv?

Skrevet

Hei. Godt å se at du tar vare på denne bilen og skal bil moro å se den fremover. Hva har du tenkt til å gjøre med setene? Jeg trenger trekk til ett baksete om du skal trekke de om og ha noe annet i bilen. Er ikke sikker på om det er riktig stoff du har, men om det er dette er jeg villig til å kjøpe det. Trenger bare det stoffet som er i midten. Skal trekke om noen recaro seter

t03cp3qdrjcvf61nd4f2.jpg

Skrevet
Hei. Godt å se at du tar vare på denne bilen og skal bil moro å se den fremover. Hva har du tenkt til å gjøre med setene? Jeg trenger trekk til ett baksete om du skal trekke de om og ha noe annet i bilen. Er ikke sikker på om det er riktig stoff du har, men om det er dette er jeg villig til å kjøpe det. Trenger bare det stoffet som er i midten. Skal trekke om noen recaro seter

t03cp3qdrjcvf61nd4f2.jpg

Hei,er usikker på hva jeg gjør med setene foreløpig,men skal ha det i bakhodet...:)

Skrevet

Fikk deler fra koed idag...alt til forstillinga! Bestilte i par eller sett til begge sider...også bærearmer. Men fikk fa.. meg ei bærearm til en e21,og ei til en CITROEN!!!??? De ligner ikke engang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...