Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått montert litt mer...

w38xyfgs70zvw8zc0yeb.jpg

I mangel på varmepistol så fikset føna til dama biffen når jeg skulle lime inn nye asfaltplater...:)

2onob3hrrcpua4jhmpbw.jpg

Noen som vet om det går og farge gulvteppet på noen måte? Det er blått,men har lyst på svart..og det er ikke så greit å få tak i hele tepper til så gamle biler. Eventuelt om det fins teppe på rull så en kan lage greie dørktepper selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Godt å se at du tar vare på denne bilen og skal bil moro å se den fremover. Hva har du tenkt til å gjøre med setene? Jeg trenger trekk til ett baksete om du skal trekke de om og ha noe annet i bilen. Er ikke sikker på om det er riktig stoff du har, men om det er dette er jeg villig til å kjøpe det. Trenger bare det stoffet som er i midten. Skal trekke om noen recaro seter

t03cp3qdrjcvf61nd4f2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Godt å se at du tar vare på denne bilen og skal bil moro å se den fremover. Hva har du tenkt til å gjøre med setene? Jeg trenger trekk til ett baksete om du skal trekke de om og ha noe annet i bilen. Er ikke sikker på om det er riktig stoff du har, men om det er dette er jeg villig til å kjøpe det. Trenger bare det stoffet som er i midten. Skal trekke om noen recaro seter

t03cp3qdrjcvf61nd4f2.jpg

Hei,er usikker på hva jeg gjør med setene foreløpig,men skal ha det i bakhodet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...