Jås Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Fikk kloa i et instrumenthus på ebay.. Fikk det for 130 euro inkl frakt,har sett slike gå for 500 euro...
Pedi Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Jøss, det var billig... Det er jo 10+ år siden prisen låg på det nivået.... For brukte...
Jås Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Jøss, det var billig... Det er jo 10+ år siden prisen låg på det nivået.... For brukte... Ja har sett de går for 300-500 euro... Denne er brukt. Men om den er original vet jeg ikke da. Den ligner ikke på den bavarian selger,men mulig det er andre som har kopier også? Denne er i plast.
Jås Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Jobber for fullt med å lage meg miniverksted....Har et gammelt uthus på ca 25 kvm som skal få nytt gulv, nye vegger, tak....det meste... Gulvet får første prioritet såpass jeg får inn en bil i vinter. Må senke gulvet ca 40 cm for å isolere og støpe ca 15 cm plate. Skal kunne feste en lavtbyggende tosøyler der.
asv Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Er vel koslig å grave nå når bakken har frosset til kan jeg tenke meg hehe Blir vel sikkert bedre til uka, da skulle vi vel få litt varmegrader igjen.
Jås Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Gikk bra å grave,men traktorhengeren nekter å gi slipp på halve lasset... Hadde det på igår men rakk ikke å dumpe det,frøs naturligvis på inatt så da sitter det blegg!!..
Jås Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Det går fortsatt i garasjebygging her, men det nærmer seg at "verkstedet" mitt er ferdig... Blir ikke største plassen, men en sharknose i slengen skal gå fint.
Pedi Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Dette blir jo bare helt glimrende! En skikkelig "show-off" garasje der, med hvite fliser og vegger.....
steinsus Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Fikk kloa i et instrumenthus på ebay..[ Bilde ] Fikk det for 130 euro inkl frakt,har sett slike gå for 500 euro... Oj er de så dyre, da blir jeg nødt til å grave frem det jeg har liggende Kjempeflott prosjekt du har, stå på videre, må følge med her ja. Vh. Stein
Jås Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Ja satser på det blir noen koselige timer her etterhvert... isolert og varmepumpe er på vei. Skal male andre strøket idag, og male muren nede også. Kommer mer lys etterhvert og en arbeidsbenk i hjørnet.
Simon S Arvesen Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Dette ble nå veldig bra:) Har du bestemt deg for løftebukk nå da? Skal du male gulvet også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå