Jås Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Ja da har e21'en komt inn i varmen igjen,for noen endringer. Har montert servopumpe og fått laga en slange som passa i begge ender, så da ble det jaggu liv i servotannstanga jeg monterte ifjor...ting tar tid.. Ellers har jeg begitt meg ut på et prosjekt som skal bli spennende å se om jeg får til, nemlig ny rustfri eksos fra headers og bak.....det skal bli meg noe banning! Har vertfall plukka ned,tatt litt mål, og bestilt en haug med rør/bend. Så får vi se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Høres bra ut, blir spennende å se hvordan det går blir kjekt med servo tenker jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Nice den bilen din altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Høres bra ut, blir spennende å se hvordan det går blir kjekt med servo tenker jeg ! Ja håper lyden blir litt bedre også,den er litt kjip nå. Har fått røra og handla en rørbøyer på tema,så får vi se om den funker... må vel få sett på det iløpet av helga. Servo blir nice ja,var stor forskjell kan du si.. Nice den bilen din altså Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Vurderer ny look til våren.... Ps,henger bare med to teipbiter for å få et inntrykk av hvordan det blir. Har dobble lykter liggendes også,men liker egentlig de enkle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Alpina front er grisetøft! Sett den på bakken og ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Alpina front er grisetøft! Sett den på bakken og ta bilde Ja synes den tok seg bra ut selv i luften,men må få den ned før jeg bestemmer meg helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Stemmer for spoiler,syns den ser litt mer aggresiv og sporty ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 gøy å bytte litt, gå for alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Helt klart tøft med alpina front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Alpina er rått, når det gjelder lyktene så er single ett møst på e21 syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Har kikka på bildene og på bilen,og tror nok at spoiler kommer på! Men hva er meningen med stålet bak hulla? Skal det kappest vekk? Ser jo litt mongo ut slik det er nå... Noen som vet hva som er vanlig? Når jeg kikker på bilder av alpinaer ser det ikke ut som det er noe bak hulla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
launcher Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 kapp bort det som er bak og lag deg lufting til bremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Har dobble lykter liggendes også,men liker egentlig de enkle... Enkle lykter rules! =). Hade Alpinalyktor på min BMW 2002 och det passade ikke i det hele tatt! Grym E21:a för övrigt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Alpinaspoiler og doble lykter. Du skulle hatt dobbel blås ut bak også (for det har du vel ikke?) Alle som er gamle nok til å huske E21 323i på veien vet at den "skikkelige E21'en" har dobble lykter og dobbel blås ut bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå