Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da har e21'en komt inn i varmen igjen,for noen endringer.

Har montert servopumpe og fått laga en slange som passa i begge ender, så da ble det jaggu liv i servotannstanga jeg monterte ifjor...ting tar tid..;)

Ellers har jeg begitt meg ut på et prosjekt som skal bli spennende å se om jeg får til, nemlig ny rustfri eksos fra headers og bak.....det skal bli meg noe banning!

4A5241DE-D909-4FE0-954E-D9156440477F-14584-00000CB80E1FCE33_zpsc247abf9.jpg

Har vertfall plukka ned,tatt litt mål, og bestilt en haug med rør/bend. Så får vi se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, blir spennende å se hvordan det går :) blir kjekt med servo tenker jeg !

Ja håper lyden blir litt bedre også,den er litt kjip nå. Har fått røra og handla en rørbøyer på tema,så får vi se om den funker...:) må vel få sett på det iløpet av helga.

Servo blir nice ja,var stor forskjell kan du si..;)

Nice den bilen din altså :)

Takk..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikka på bildene og på bilen,og tror nok at spoiler kommer på! Men hva er meningen med stålet bak hulla? Skal det kappest vekk? Ser jo litt mongo ut slik det er nå...

Noen som vet hva som er vanlig? Når jeg kikker på bilder av alpinaer ser det ikke ut som det er noe bak hulla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpinaspoiler og doble lykter. Du skulle hatt dobbel blås ut bak også (for det har du vel ikke?)

Alle som er gamle nok til å huske E21 323i på veien vet at den "skikkelige E21'en" har dobble lykter og dobbel blås ut bak... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...