Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler deg å tappe luften ut å bare ta ut alle boltene, eneste måten det blir helt bra på.. Ellers har jeg brukt power ball på drill og manulelt mellom boltene. :) Ikke at jeg har noe referanse standard på mine RS men det er vertfall mine erfaringer.

Jeg brukte Meguiars sin polish for å vedlikeholde. Og autobahn som beskyttelse.

Hadde en grei dialog med en av dem på Gasolin og han mente helt bestemt at den fine flytende polishen dem selger var det rette å bruke på drill også for vedlikehold. Eg har alt av gasolin sine produkter men har ikke forsøkt det på RS hjula som i grunnen er grei nok finish på

Skrevet

Jo den tåler det greit nok, men føler resultatet blir vel så bra for hånd mellom bolter.

Tror jeg kjøpte min på SS

Gasolin har også et kit av ekstremt bra kvalitet som er fine..men De va dyre

Det er uansett veldig fint å ha til banene den ballen

Skrevet
syns det så mye mer riktig ut med 4 lykter! bra valg ;)

Takk!:)

Ble syyykt bra med 4-lykter :)

Takk,syns selv det gjorde seg..:)

Jeg har den flytende pastaen og rondeller fra gasolin, i tillegg har jeg en litt mykere rondel fra clas tror jeg det var. Tenkte å prøve den uten å ta ut boltene først,er snakk om en liten oppfriskning bare. Orker ikke ta ut alle boltene nå vertfall!

Skal shine felgene på e24'en først og fremst,tipper jeg går lei av pussing og gnikking samt skru bolter der..;)

Skrevet

Måtte lufte både e21 og e24 idag, fint vær og greier..:)

E24'en har ny lakk og er blank,men synes ikke e21'en heller ble så verst..:

E18054A4-AAFF-4E4C-A64E-E71CEE1616A0-27962-0000157365FCED09_zps74ddd38f.jpg

742A06F9-41B5-46BF-AA0B-F9F9722E9DB1-27962-000015736E610159_zps23a17100.jpg

Er det ikke trær i panser/tak som er populært på blanke biler?

AB140E9E-FC32-4A8F-BBE8-D250BFC111C2-27962-0000157377037BAC_zps5035a301.jpg

1E6EACE6-7584-46CE-8442-7D9D52AE5489-27962-000015737F4E62DA_zps567708f1.jpg

Polerte opp kantene også,kom seg litt..:

AE487BA3-79CD-4D82-924C-67E5633542FC-27962-000015733CF6E6E3_zps791798d5.jpg

Skrevet

Blitt ekstremt flott denne bilen din, denne er nå en av få biler på bimmers jeg har sett live noen ganger.

Såg du hadde kommet deg på DCN også.. Da er jo ballen begynt å rulle :D

Skrevet
Må være en fryd å bare sige rundt i den der en varm sommerdag... 8)

Ja varm sommerdag var det desverre ikke idag, men kosa meg fordiom ja...:)

Blitt ekstremt flott denne bilen din, denne er nå en av få biler på bimmers jeg har sett live noen ganger.

Såg du hadde kommet deg på DCN også.. Da er jo ballen begynt å rulle :D

Kommet meg på dcn ja, men vet ikke om jeg liker det...hehe,ganske mye inspirasjon å hente der som både tar mye tid og koster endel...;)

Skrevet

Det var da relativt varmt, og skikkelig fint vær!

Ikke hver dag jeg har så pene biler i speilet. Og jeg må si at de doble lyktene gjorde seg bedre IRL enn på bilder!

Skrevet

Ikke hver dag jeg har så pene biler i speilet. Og jeg må si at de doble lyktene gjorde seg bedre IRL enn på bilder!

Joda,var bra idag! Hva bil kjørte du da? Liker de dobble lyktene bedre og bedre jeg..;)

Skrevet

Joda,var bra idag! Hva bil kjørte du da? Liker de dobble lyktene bedre og bedre jeg..;)

Jeg som kjører den grå e39'n med de fæle oransje delene (skyld på øst-europeeren som eide den før meg) :P Du lå bak meg fra vik og opp til flyplassen.

Skrevet

Ser bedre ut IRL altså? Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er smålig skeptisk til de doble lyktene... Ser mer klassisk ut, mindre rampette? Er nok bare en vanesak, bilen er fortsatt forferdelig pen! Selv seks lykter i front hadde ikke fått meg til å misslike denne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...