Jås Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Beste modifiserte før 90 var gøy å se den igjenn, og gratulerer med pokal Stemmer det ja.. Takker for gratulasjoner,føltes litt rart å gi pokal til seg selv (jeg var speaker), men kan forsikre om at jeg ikke hadde noe med utvelgelsen å gjøre!
Pedi Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Beste modifiserte før 90 var gøy å se den igjenn, og gratulerer med pokal Stemmer det ja.. Takker for gratulasjoner,føltes litt rart å gi pokal til seg selv (jeg var speaker), men kan forsikre om at jeg ikke hadde noe med utvelgelsen å gjøre! Du burde vært innhabil... Neida, bare kødder. vel fortjent pokal, gratulerer så mye!
Jørgen Lie Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Grattis med Pokal Jås Og bra gjennomført treff på Sunnmøre, tross enkelte hinder.
Jås Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Takker.. Ja treffet gikk greit det....men var etpar vesentlige ting som manglet, og det fikk vi ikke gjort så mye med desverre. Litt seint å lete etter nytt område klokka 18 kvelden før.... Så får vi heller komme sterkere tilbake neste år med musikk og kjøring også! I tillegg til litt høyere temperatur kanskje... Edit: er på jakt etter frontplata til denne,trenger ikke være strøken da den skal mishandles litt fra min side også....
Jås Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Var og kjørte autoslalom søndag. Gøy å få testa bilen igjen.. funka bra med to unntak...innsugsbelgen hoppa av og diffbremsen er ikke det den en gang var. Første var enkel å fikse,forhåpentligvis den andre også da jeg har handla "ny" diff. Må bare få den først.. Et bilde på vei hjem: Ps,alpinafronten la jeg igjen hjemme,ville ikke risikere å treffe noen kjegler med den.. Trenger fortsatt et frontblekk!
knoskar Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Sykt pen den er i virkeligheten! Såg den på 1.mai treffet, var en av dei første bilene jeg gikk bort til Gratulerer ma pokal! Var de autoslalom nedi Olsvika?
Jås Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Sykt pen den er i virkeligheten! Såg den på 1.mai treffet, var en av dei første bilene jeg gikk bort til Gratulerer ma pokal! Var de autoslalom nedi Olsvika? Takker!.. Stemmer,va i olsvika på gokartbana. Artigt ja!.. Har bytta diff til en med 3,45 i utveksling. Nå er speedometeret helt rett etter gps, og jeg har litt finere turtall etter vei. Men usikker på om det vil bli noe bedre på bane,blir spennende å teste. Driver og forsker litt på endring av bremsen på den andre diffen jeg har, kunne tenkt meg litt mer da den spinner lett på innerhjul i skarpe svinger.
Jås Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Bilen er lasta opp og klar til Frøya-treff!! Her blir det muligheter for sladding,så må ha med noen spinnehjul... Ps,jeg har IKKE peiling på å sladde,men hadde vært morro å prøvd.
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Jeg har med 64gb minnekort og kamerautstyr til halve Frøya, så bilder skal det komme ja Bare får Jåse`mann å legge minisharken på tværra
Turbo-HF Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Jeg har med 64gb minnekort og kamerautstyr til halve Frøya, så bilder skal det komme ja Bare får Jåse`mann å legge minisharken på tværra Herlig, good News, Jørgen!
Jås Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Skrevet Juni 1, 2013 Ei fin helg på frøya er over...bilen funka bra og gikk greit.. Endte opp med en pokal også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå