Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Beste modifiserte før 90 :)

var gøy å se den igjenn, og gratulerer med pokal :)

Stemmer det ja..:)

Takker for gratulasjoner,føltes litt rart å gi pokal til seg selv (jeg var speaker), men kan forsikre om at jeg ikke hadde noe med utvelgelsen å gjøre!

Skrevet
Beste modifiserte før 90 :)

var gøy å se den igjenn, og gratulerer med pokal :)

Stemmer det ja..:)

Takker for gratulasjoner,føltes litt rart å gi pokal til seg selv (jeg var speaker), men kan forsikre om at jeg ikke hadde noe med utvelgelsen å gjøre!

Du burde vært innhabil...

Neida, bare kødder.

vel fortjent pokal, gratulerer så mye!

Skrevet

Takker..:)

Ja treffet gikk greit det....men var etpar vesentlige ting som manglet, og det fikk vi ikke gjort så mye med desverre. Litt seint å lete etter nytt område klokka 18 kvelden før.... Så får vi heller komme sterkere tilbake neste år med musikk og kjøring også! I tillegg til litt høyere temperatur kanskje...:)

Edit: er på jakt etter frontplata til denne,trenger ikke være strøken da den skal mishandles litt fra min side også....:)

Skrevet

Var og kjørte autoslalom søndag. Gøy å få testa bilen igjen..:) funka bra med to unntak...innsugsbelgen hoppa av og diffbremsen er ikke det den en gang var. Første var enkel å fikse,forhåpentligvis den andre også da jeg har handla "ny" diff. Må bare få den først..:)

Et bilde på vei hjem:

b538a023a76156302b65ecf6e145581f_zps3c9a01ae.jpg

Ps,alpinafronten la jeg igjen hjemme,ville ikke risikere å treffe noen kjegler med den..;)

Trenger fortsatt et frontblekk!

Skrevet

Sykt pen den er i virkeligheten! Såg den på 1.mai treffet, var en av dei første bilene jeg gikk bort til :grin:

Gratulerer ma pokal!;-)

Var de autoslalom nedi Olsvika?

• 2 weeks later...
Skrevet
Sykt pen den er i virkeligheten! Såg den på 1.mai treffet, var en av dei første bilene jeg gikk bort til :grin:

Gratulerer ma pokal!;-)

Var de autoslalom nedi Olsvika?

Takker!..:)

Stemmer,va i olsvika på gokartbana. Artigt ja!..:)

db9b5c59b996927af311936f0d301ded_zpsdb127e83.jpg

6331d66fd4269f639e5151100fab0089_zps39f7c360.jpg

Har bytta diff til en med 3,45 i utveksling. Nå er speedometeret helt rett etter gps, og jeg har litt finere turtall etter vei. Men usikker på om det vil bli noe bedre på bane,blir spennende å teste.

Driver og forsker litt på endring av bremsen på den andre diffen jeg har, kunne tenkt meg litt mer da den spinner lett på innerhjul i skarpe svinger.

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen er lasta opp og klar til Frøya-treff!!

964BE6A1-E8F8-467B-9FCB-7AA25C5246F8-16103-0000063AA87E3AF7_zps4e136429.jpg

Her blir det muligheter for sladding,så må ha med noen spinnehjul...;)

Ps,jeg har IKKE peiling på å sladde,men hadde vært morro å prøvd.

E9FACC6B-5DA5-4564-A64A-1C63797685A4-16103-0000063AAE849BC6_zps7c334d50.jpg

Skrevet

Jeg har med 64gb minnekort og kamerautstyr til halve Frøya, så bilder skal det komme ja ;) Bare får Jåse`mann å legge minisharken på tværra :mrgreen:

Skrevet
Jeg har med 64gb minnekort og kamerautstyr til halve Frøya, så bilder skal det komme ja ;) Bare får Jåse`mann å legge minisharken på tværra :mrgreen:

Herlig, good News, Jørgen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...