Jås Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Ja bilstein er en sikker vinner.. Jeg har noen Bilstein HD-bakdempere til salgs om du ikke trenger å ha det stivt. hva tenkte du i pris? 800 for begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunnberg Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Ja bilstein er en sikker vinner.. Jeg har noen Bilstein HD-bakdempere til salgs om du ikke trenger å ha det stivt. hva tenkte du i pris? 800 for begge? aha, jeg må nesten se det litt an, har akkurat betalt bilen + kjøpt litt deler så jeg får komme tilbake til deg om det blir noe kjøp:D du har ikke hvite blinkere foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 aha, jeg må nesten se det litt an, har akkurat betalt bilen + kjøpt litt deler så jeg får komme tilbake til deg om det blir noe kjøp:D du har ikke hvite blinkere foresten? Den er grei,de ligger her de.. Har hvite blinkere ja, men ikke for salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunnberg Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Den er grei,de ligger her de.. Har hvite blinkere ja, men ikke for salg... hehe;) da vet du kanskje hvor det kan skaffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Jeg handla på ebay, og fant på ei norsk volvoside synes jeg å huske...men kommer ikke på hva den het i farten. Skal si fra om jeg husker det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunnberg Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Jeg handla på ebay, og fant på ei norsk volvoside synes jeg å huske...men kommer ikke på hva den het i farten. Skal si fra om jeg husker det... det hadde vært finfint ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Jeg handla på ebay, og fant på ei norsk volvoside synes jeg å huske...men kommer ikke på hva den het i farten. Skal si fra om jeg husker det... det hadde vært finfint ;D Fant den,var visst svensk...men ser ikke ut som de selger disse mer... Heter Vparts. Så da er ebay mitt hotteste tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunnberg Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Jeg handla på ebay, og fant på ei norsk volvoside synes jeg å huske...men kommer ikke på hva den het i farten. Skal si fra om jeg husker det... det hadde vært finfint ;D Fant den,var visst svensk...men ser ikke ut som de selger disse mer... Heter Vparts. Så da er ebay mitt hotteste tips... hehe tenkte og det kunne være Vparts får saumfare ebay da:) er ikke så stress. enda en god stund til biln kommer på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Har en e12 her som også vil ta tid før den er på veien... Men nå er den vertfall kommet på plass. Får vel forhåpentlig tid til å rive ut interiør og diverse for å ta den nærmere i ettersyn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Grattis med e12. Det er virkelig tøffe biler synes jeg. Hva er planen med denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Grattis med e12.Det er virkelig tøffe biler synes jeg. Hva er planen med denne da? Ja de er tøffe! Planen var å lage den til, men må sjekke den nøye ut før jeg bestemmer meg... Orker ikke begynne på den om det er masse mer rust en det som vises...og det bruker det jo vanligvis å være... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 har en delebil du kan få for vrakpanten en 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 har en delebil du kan få for vrakpanten en 525 Takk for tilbudet, men nei takk... Har fått sammen diffen med nye bremselameller,ble noe annet kan en si. La samtidig inn to shims så den har litt hardere forspenn. Det lille jeg har fått testa kjennest det veldig bra ut... Har også fått bremseklosser fra carbotech, så disse blir montert og kjørt inn etter anvisninger som fulgte med. Da skal bilen være ca klar til neste banekjøring/treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Diff kjører du på denne tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Diff kjører du på denne tro? Har original travers med 3,45 bremsediff nå. Har en 3,91 også,men synes 3,45 funker best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå