Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vel slik det var den gangen snuten skulle separere meg fra mitt kjære plastkort var reglene slik at det var 3 ting man kunne vedta eller nekte å vedta, lappen ryker uansett i slik sammenheng men forskjellen er at hvis man nekter inndragelsen så har purken 3 uker på seg til å fremskaffe en domstol som skal ta stilling til inndragelsen. Og det er her man kan være heldig å slippe dette hvis de ikke klarer dette 8)

Og utmåling av straff for overtredelsen er en sak for seg, det er normalt kun betinget fengsel for 124 km i 80 sone og en fin bot som står i forhold til inntekt !! Så bare stå på og nekt som f... på noe annet enn 124 og prøv å trekk dette i tvil så langt som mulig :roll:

Skrevet

Håper jeg kunne lånt denne tråden litt så jeg slipper enn ny tråd med 1 spørsmål.

Jeg fikk bot rundt ifjor i Juni/Juli grunnet for stor fart... Jeg har enda ikkje fått noe i posten, er denne da henlagt eller lignende?

Skrevet

Du bør nok ikke regne med at den er henlagt eller noe før det er gått minst et helt år. Det har kommet forskrifter som pålegger myndigheten å sende det ut så raskt som mulig, men jeg har ihvertfall opplevd at praksisen med å vente så lenge som mulig fortsatt er ganske vanlig.

Om du ikke føler for å punge ut, så ikke etterlys den heller, man kan jo være heldig :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...