Gå til innhold

Bytte av lysmodul E46, brukt eller ny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2001 E46 som har den "gamle" lysmodulen som ikke kan programmeres for LED lys bak.

For at jeg skal få disse til å virke må jeg jo da bytte lysmodulen.

Jeg har Xenon, tåkelys foran/bak og regnsensor. Har kommet fram til at det er følgende

varenr: 61319133021 på ny lysmodul som har det jeg trenger av funksjoner.

Men da kommer 1000 kr spm mitt. Kan jeg kjøpe denne brukt? eller må den være ny for at den skal virke på bilen. Vet at den må kodes osv men brukt koster rundt 1000,- og ny koster 3500,- ca

Er jo en del å spare på brukt her.

Skrevet

Jeg kjøpte LED lykter fra bimmian og de fungerer flott uten programmering! Forøvrig meget bra kvalitet på de! Jææææææææææææævlig fornøyd :-)

Skrevet

Ja vet at noen lykter har en "motstand" så man slipper å kode om lysmodul. Men de lyktene jeg har har ikke dette. Og kjøper heller en lysmodul nå, en nye lykter.

Skrevet

Joda, har sett flere DIY'er men jeg syns ikke sånn egen mekking er noe :lol: Vil ha det originalt og ikke noe "virr varr" greier baki.

Jeg vet hva som må til, men spm er om jeg kan kjøpe en brukt lysmodul, programmere den til min bil. Eller må jeg kjøpe en ny uprogrammert en?

Skrevet

Jeg kan kun gi deg et høyst teoretisk svar da jeg ikke har forsøkt dette selv :wink:

Ja, med det rette utstyret burde dette være mulig. Dvs forandre VIN/km + recode til din bil.

Skrevet

Takk, har funnet en LCM jeg trenger til 1/3 av prisen men den var brukt.

Men var litt usikker på om det gikk å kode om(Innerst inne trodde jeg det nok gikk) men takker for svar. Da blir den nok bestilt så får vi prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...