Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så disse bilene i helga som var, gromme greier =D

stå på gutter... kommer på veien etterhvert jeg å.. kanskje jeg melder meg på gul lyktefilm, har hvit bil og greier

• Svar 367
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

så bilen i aksjon på våler på lørdag:) bra kjøring:) morro og se en e28 ligge breit rundt nesten hele banen.

Skrevet

ja må si jeg hadde en veldig fin dag på lørdan. du er flink rune! litt synd jeg ikke fikk min klar men vi skal nok få en banedag til eller to hvor vi alle 3 er på plass med vognene våre.

mvh

snublefot

Skrevet

Takk for rosen gutter! :) Gøy å høre.

Var veldig redd for at Vålerbanen skulle bli for drøy for min bil, men jeg fikk da til noen sladder likevel. Motoren drar fortsatt ikke som den skal under 3000-4000rpm, men over det virker den bra. Kan være pluggene som ikke er helt topp lengre. Alt annet av tenning er byttet nå.

Var synd du ikke fikk blitt med Torbis. Hadde sikkert ikke blitt mindre moro med deg utpå der :wink:

Skrevet

Må si du ratter bra Rune, skikkelig store vinkler også, spesielt tatt i betrakning at du ikke har 600hk. Var mange med tre ganger effekten som ikke fikk til sånne sladder.

Skrevet

Jepp. Den svenske E30n styrte rett i sandkassa etter at ræva på E28 ville på nærbesøk. Så ut som E30n skulle dumpe clutch og avbrøyt akkurat i siste sekund. Han tenkte nok sitt om "norrbaggar" der ja.. :lol:

Men så hadde han Volvo motor, å da er det bare å vike, haha :P

Skrevet

hehe konge. det skal sies at rune har en tendens til og koble litt ut med spilbruk osv når han skrenser, men hvem gjør ikke det? er jo de bakenifra som har vikeplikt. etter hva jeg har lært på div førermøter. hehe

mvh

Skrevet

Hehe.. her er det bare å skygge banen. Når jeg satt på fikk jeg se snuta på en e36 før sladden ble så bred at jeg ikke så noe til den lenger. Tror ikke det var allverdens klaring der heller :)

Morro at gamle e28-åket funka så bra når den først fikk opp turtallet 8)

Hilsen Trond

Skrevet

ja var sinnsykt morro og se på. men suns ikke du var no dårligere trond. gikk temmelig fort i endel sladder med deg også når jeg satt på hvertfall.

mvh

Skrevet

Mangler vel litt på det vel Thorbjørn. Hadde litt lite effekt eller bare litt for tung utveksling, men det største feilen satt nok bak rattet :)

Hilsen Trond

Skrevet

Bra kjørt i helgen Rune!

Så ut som bilen var blitt noe mer lurvete enn på side 2 i tråden din ;) hehe

Hadde vært kult å samla BMW folket en dag. Dere er jo en trio allerede, så er vi jo tre her fra Bristolgarasjen med M-biler... Drikke cola og sparke dekk vettu ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...