bebet0 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Bilen er ikke sånn no lenger. lakkert den helt svart i sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 kul den men litt kjedelig kansje med sorte hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bebet0 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 hehe. mhm. kjøpte hjula før jeg lakkert:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 hmm... denne tror jeg at jeg så på et lånke treff i sommer. tøff farge og lakkering (selv om jeg ikke er spes fan av to farget) men fargen på felgene passet ikke og den vingen passet ikke inn. men ellers pen da. hvilken motor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 selg meg hjula da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Nei men... velkommen etter da Nå må du bare komme deg på trondheims treffene http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1045619#1045619 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Fint med noe annerledes. Tror det hadde blitt rått med felger i gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Tøff lakkering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Skjønte jeg rett, at den er helt sort nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Ødelagt! Momo felger og masse plast har ingenting på en ellers pen BMW å gjøre... Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Skjønte jeg rett, at den er helt sort nå? Ja, den er svart nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 jeg liker egentli ikke styling i det hele tatt, men syns denne var clean og fin! hadde du hatt noen andre felger så hadde det blitt MYE bedre. rå fargecombo, og garantert bedre live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Lite pent, men har du biler nå som den er svart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Syns det var en fin bil selv om jeg ikke er no fan av sånne vinger og sorte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå