Jås Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Ok.. Nei skal ikkje sei d heilt sikkert,men syns å huske d frå dama tok lappen her for etpar år sida... Men d va i ørsta,kan være dei bjynde før i ålesund...
Gjest Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Hei... har min 3dje sykkel nå som 23åring. Startet da jeg var 18 med en mellomklasse registrert suzuki gsxr600 99mod. det var en fantastisk begynner sykkel. gikk etter den over til en 85 mod kawasaki zx6a streetfighter. denne var heller en vanskelig sykkel som var skummel og uforutsigbar, men hadde ikke forventet noe annet på en såpass gammal sykkel. så jeg annbefaler deg sykkel fra 1997 og oppover. Kjører i dag en 2000mod yamaha r6 streetfighter! det er en helt knall, lettkjørt og leken sykkel! å for ikke snakke om turtallsperra som er på 17800o/min:) Lykke til i første sessongen, men vær forsiktig, det går fortere til HEL....E Enn du tror:P
maurtin Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 jo takk for det:) planen var å holde meg på veien
Jealous_much Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har den perfekte første sykkel til deg Kanskje den blir litt over ditt budsjett? dog, ekstremt go første sykkel med masser av krefter Ta kontakt hvis du er interissert.
maurtin Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 hehe, tøff sykkel, men synes den ser litt spesiell ut frammenfra.. Mest trolig for dyr og! ser du har en gsx600r og. årsmod? Hva synes du om den?
Jealous_much Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 z750'n går for 90 lapper. Gsx'n jeg har er 2000 mod. Helt grei, litt for aggressiv sittestilling for lengre turer. Overaskende mye futt i motor til og være 600..
Fredrik Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Dyr, men kul... den nye Harley-Davidson Iron 883... http://www.youtube.com/watch?v=NgtYbWUGPKk
maurtin Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 roter opp igjen denne litt. Hørt litt rundt med forsikringsselskap idag, og ser ut som verden ikke er skapt for dem som vil ha R-sykkel uten å ha 40års erfaring, er snart pensjonist og 80% opparbeidet bonus.. Noen forsikringsselskaper å anbefale til en på 21 år, kjørt skadefritt og har 60% bonus på bil?
karlsen80 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Lykke til med MC jakten. Jeg kjøpte en 98 ZX6-R når jeg fikk lappen, jeg var strålende fornøyd både på effekt, handling, og vedlikeholdskostnader. For meg var det en perfekt begynnersykkel. Siden det var en gammel sykkel tok jeg servicene selv, så det kostet bare prisen av olje og filter, var kun på verksted for å få byttet dekk og synkronisert gasserne. Forsikringen på den kostet meg litt over 6.000,- i året (20% og bare ansvar hos IF). I vedlikehold og service tror jeg den kostet meg 3000,- på ett og ett halvt år, ser da bort fra dekk og litt oppgraderinger. MEN jeg var "heldig" med mitt kjøp, da han som eide den før meg var veldig nøye, og mye slitedeler var helt nytt når jeg kjøpte den. Så hvis du skrur litt selv og finner en sykkel som er godt tatt vare på tror jeg du vil ha mye utbytte av 98-00 600R til en relativt billig penge.
maurtin Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 ok når var dette? snakket med IF idag om ZX6-R og den var uaktuell for meg. Ingen Rsykkel så lenge jeg var under 28 år og noen kriterier til..
J.E.P Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Hva Med Ducati 916 sps eller Moto Guzzi Noe ikke alle andre har :whoa:
Gjest Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Jeg har gjensidige, 23 år 50% bonus. full kasko 18000,-
karlsen80 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 ok når var dette? snakket med IF idag om ZX6-R og den var uaktuell for meg. Ingen Rsykkel så lenge jeg var under 28 år og noen kriterier til.. Var i 05-06 hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg ringte tre ganger til dem før jeg traff "rett person". begynte på langt over 20.000,- Så prøv å ring forsikringsselskapene flere ganger, jeg sparte litt på det
gnmfr Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Hei... har min 3dje sykkel nå som 23åring.Startet da jeg var 18 med en mellomklasse registrert suzuki gsxr600 99mod. det var en fantastisk begynner sykkel. gikk etter den over til en 85 mod kawasaki zx6a streetfighter. denne var heller en vanskelig sykkel som var skummel og uforutsigbar, men hadde ikke forventet noe annet på en såpass gammal sykkel. så jeg annbefaler deg sykkel fra 1997 og oppover. Kjører i dag en 2000mod yamaha r6 streetfighter! det er en helt knall, lettkjørt og leken sykkel! å for ikke snakke om turtallsperra som er på 17800o/min:) Lykke til i første sessongen, men vær forsiktig, det går fortere til HEL....E Enn du tror:P Gammel tråd men sitter her og får ikke sove så svarer fordi:D Kjører selv en r6 2001 mod synes det er en veldig lettkjørt og den fineste sykkelen fra den (tida) bare og bruke hue og ikke tro en er verdensmester med en gang. Forsikring på gammern men med meg som bruker ble ca 8000 med 70 prosent bonus
Rabies Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Hva med en street fighter av noe slag? Er jo mye tøffere enn r-sykkel uansett Her er en ducati som sikkert er svindyr, men stilen går jo ann å få billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå