leholtet Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei! Jeg skal lakkere en front, et par sideskjørt og et par speil til min E46 CI. Hva tror dere prisen vil bli på dette? Skal lakkere delene "svart", samme farge som bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei!Jeg skal lakkere en front, et par sideskjørt og et par speil til min E46 CI. Hva tror dere prisen vil bli på dette? Skal lakkere delene "svart", samme farge som bilen 2-3 k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 må nok litt mer opp... da startpris somregel er 1k på boksen, så lakk og arbeid... vil nok opp mot 4-5k i "lovlige" former... men 2-3 k svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Han jeg pleier å lakke hos tar 6k + moms for komplett "stylingsett". Altså front-, bakfanger og sideskjørt. Så har du noe å sammenligne med. Tipper 3-5k, alt etter hvor godt du kjenner fyren. Men hva med å bare ringe han som skal lakke og høre hva han skal ha for det??? Edit: En annen lakket en skjerm, frontstykke, 2 sideskjørt og en bakfanger for 4k til meg, svart. Da har du litt å sammenligne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 jeg lakket en hel bil med alle løse deler, pluss 4 felger for 12 000, så har du også noe å gå etter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Gjorde du noe selv Sondre? Pusset du da? For det var sykt billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Gjorde du noe selv Sondre? Pusset du da? For det var sykt billig.. jepp... pusset men han la fyller og alt det... syntes prisen var god jeg... han lakkerte jo grill og bakrutespoileren gratis etterpå... siden jeg ikke lakkerte det med en gang hehe... nå skal det også sies at jeg fikk felglakkeringa gratis da hehe... var en grei "pakkepris" for 12k det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Dette er i oslo, ingen som har noen hete tips på hvem som kan ta jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 endre topic til, "Noen som kan lakkere litt for meg i olso?" så kan det være flere svarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå