spne46 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Pen bil Hva heter fargen? Kan sjekke en dag. orginal individual farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Denne var fin altså! Skal legge bilen min ut for salg om noen uker. Viss jeg får solgt den så er jeg meget interessert i denne om du fortsatt har den da... Om innbytte skulle være aktuelt så kan du jo sjekke signaturen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spne46 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Denne var fin altså! Skal legge bilen min ut for salg om noen uker. Viss jeg får solgt den så er jeg meget interessert i denne om du fortsatt har den da...Om innbytte skulle være aktuelt så kan du jo sjekke signaturen min.. Er fin bilen din men er egentlig ute etter en billig e36 diesel stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spne46 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Pen bil Hva heter fargen? Kan sjekke en dag. orginal individual farge Fargen heter velvet-blue metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spne46 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Ja, vet bilen er solgt men må bare få si at den var utrolig pen. Kikka på den når den sto utenfor polet i Elverum under mart'n. Antar jeg så deg også, da det kom en fyr som låste opp bilen og kjørte derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg