Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som jeg lovet, morten... :P hehe

nesten så jeg ikke rakk det idag altså.

Joda.. idag tok vi en vask.. fikk tatt noen bilder og så bestemte vi oss for å ta en koselig søndagstur. Turen tok vel ca 2 timer.

(og ja, det var gøy)

Da han lå bak meg, så hadde jeg synet retta i bakspeilet mer enn rett fram.. så det var likesågreit (ikke minst mer trafikkvennlig) å la han ligge forrest:P

Han har en nydelig bil.. det morsomme er at vi har kjørt omtrent akkurat like langt. (samme speedometer stand)

og HAHA! det morsomste idag!!! (må bare nevne at vi hele tiden holdt fartsgrensen og forøvrig fulgte det norske lovverk til punkt og nesten prikke..... :) )

på hovedveien.. vi skulle forbi 1 stk sliten peugeot. Han lå under fartsgrensen og iom at vi hadde dårlig tid, så måtte vi foreta en forbikjøring;)

Han lå først.. jeg var rett bak..

vi hadde begge fint rpm og satt da ned i 3.gir....

HEHE....

hehe.

han ligger vel 60meter ca bak peugeoten. så skjer det noe fantastisk..

han gir på før han skal forbi.

bilen spytter igjen ut svart røyk.... - hiver seg ned i asfalten, rett og slett -eksploderer.

.. og tror du fean meg ikke at to stk knall svarte striper plutselig tilfeldigvis popper fram på asfalten? de var vel omtrent 10 meter lange tenker jeg.

jeg presiserer at dette skjedde i lovlig hastighet i 90sonen ... .. ... 8):)

dessuten: en kjapp forbikjøring er bedre enn en saaaaaakte farlig en;)

jiis.. så morsom bil han har. riktignok så vil min også slippe til tider i 3. på tørr asfalt ved full gass rett fram, men det blir liksom ikke noe ordentlig spinn ut av det.

hans bil la igjen SKIKKELIG striper. han gjorde ingenting for å få igang hjulspinn.. hehe. helt villt.. jeg lo og jeg lo.

uten å beskrive noe mer av bilturen som også omhandler en svært så morsom opplevelse på haslemostrekka, så velger jeg å avslutte der:) resten får bli mellom meg og sølvm3. hehe.

vi snakka litt på idag, at man skal egentlig være litt forsiktig.

Selv om alle kanskje kjører 10-20-30 km for fort, så trenger man ikke skrive det ned på internett.. Det finnes alltid folk som skal lage kvaæelvme, som osloLosen sier.

om noen skjønner poenget mitt:)

uansett...

det her, for meg, er den ultimate definisjon på en supersøndag.

herlig vær og biltur med morsomt følge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg merke til eksosen. det er en forskjell på de.

han har da på original. jeg har eisenmann 4x 83 mm.

(han har supersprint race til vanlig. strake rør fra motor ;) )

det er forresten han som har tatt bildene. han babla litt om iso, feil lys, og andre diverse fremmedord. Virka som han ikke var fornøyd med kameraet:P fine bilder blei det uansett syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt specs om hans bil.

han har mange av de "finishene" som jeg ønsker meg.

han har rett og slett en über fet bil.. finnes nesten ingenting som går bedre enn hans.... og igrunn ikke mye som er penere å se på heller ;)

det er min mening da...

e46 m3 med:

-hele motor er bygget av ESStuning for å tåle de 700+hk

-den er pr.idag senket med noen fjører.. han skal kjøpe kw3 sammen med meg.

- eksos supersprint strake rør. (ikke på bildet da den akk. har hatt eugod)

- csl frontfanger

- carbon rear diffuser ---siiiikle..

- csl bakluke ----siiikle ENDA MER!!!!!!

- satt i m3 skinnsetene for 16tusen (han hadde originalt stoffseter.. det ville han ikke ha, sa han.. hehe)

det er alt jeg kommer på i farta. nydelig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå din er mye finere å se på, både interiør og farge på bilen. Men man vender seg til sin egen farge så fort gjort å bli litt misunnelig på andre... :)

Har han standard bremser?

joda, det er jo noe i det du sier. - men hver sin smak:)

han har standard bremser, men vi diskuterte også litt innom det temaet.

så nå skal vi få kjøpt oss APC ?? APR??? ARP ?ABC? ---- bremser med slissa skiver.

Jeg husker ikke navnet på dem i farta, men han sa det merket var kjent for å være det aller beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...