morteym Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Gudene vet hvordan jeg fikk den stygge ripa mi. Så lite som jeg har brukt m3n så kan den vel knapt kalles vanlig bruksbil i den forstand at jeg må forvente meg riper. Men det er utrolig hvor lett ripene kommer bare man er inntil med en slange eller noe. kjøre på bane med dsc?? hehe:P Tja, nei det er nok litt kjedelig, men hvis det kan forhindre en mer eller mindre uerfaren sjåfør som tester sin bil på bane så er det vel kanskje verdt det istedetfor å dra av veien? Nå vet jeg csl sin dsc tillater mer, jeg lurer på hvordan det er å omprogrammere dsc software i en vanlig m3..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Morsomt å lese hele side 11 Hvordan er det med bensinforbruket på M3 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 kjøre på bane med dsc?? hehe:P Tja, nei det er nok litt kjedelig, men hvis det kan forhindre en mer eller mindre uerfaren sjåfør som tester sin bil på bane så er det vel kanskje verdt det istedetfor å dra av veien? Nå vet jeg csl sin dsc tillater mer, jeg lurer på hvordan det er å omprogrammere dsc software i en vanlig m3..? hehe.. jeg skylder på at dette skjedde på min siste runde.. jeg hadde spinni ut alt som heter mønster og tenkte ikke over dette da jeg tok den aller siste sladden. siste sladden, null feste, gikk litt gæærnt:P sånn lærer jeg av så.. ble jo litt mer erfaren da=P vet ikke om det fort koster mer enn det smaker? å omprogg. dsc. er jo ikke så viktig oppgradering det da. kjedelig med de ripene,ja... føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Morsomt å lese hele side 11 Hvordan er det med bensinforbruket på M3 da? jeg har egentlig ikke sjekket hva den bruker ved sportslig kjøring, men mener å huske den ligger på ca 0,7-0,8-0,9 på langkjøring (med 6.gir i 2500 rpm) ca ca.. ved blandet kjøring (aldri full gass, og aldri bilen over 6000rpm) så ligger den på ca 1,2 -1,4 tror jeg. (husker ikke helt 100%) så det er ikke så ille som man skulle trodd!. hvertfall ikke på langkjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Utrolig kjipt!! Folk som driver med sånne ting, er bare så maksimalt lavmål for meg hvertfall.. Mest sannsynelig noen som ikke har så veldig mye erfaring med det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 div sprayfalsker glass cleaner... jaja. mye av detta lukta VELDIG godt... : Disse produktene bruker jeg også, aboslutt alt lukter godt! Virker bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Morsomt å lese hele side 11 Hvordan er det med bensinforbruket på M3 da? jeg har egentlig ikke sjekket hva den bruker ved sportslig kjøring, men mener å huske den ligger på ca 0,7-0,8-0,9 på langkjøring (med 6.gir i 2500 rpm) ca ca.. ved blandet kjøring (aldri full gass, og aldri bilen over 6000rpm) så ligger den på ca 1,2 -1,4 tror jeg. (husker ikke helt 100%) så det er ikke så ille som man skulle trodd!. hvertfall ikke på langkjøring! Tror jeg havna på 1.4 i dag etter 70 mil, men det var ikke 2500 rpm i 6. gir da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rao Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Har klart å få min til å gå på 0.9 ved ekstrem pen kjøring. Normal kjøring med diverse forbikjøringer og pådrag 1.2 l/mil Rask kjøring, dvs jevnt over 3000 rpm og forbikjøringer++ 1.4 l/mil Småkjøring og råning 1.7 l/mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 jonr-: Lenge siden jeg så deg her, har du dratt av veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mipplemuh Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Ahh nice bil Kjipt med bakruten Det er faktisk russeknuter å utføre herværk på biler! Stjele stjernene på mercedeser, herpe andre russebiler etc.. Faen meg så idiotisk at jeg har ikke ord.. Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 jonr-: Lenge siden jeg så deg her, har du dratt av veien? hehe! hva tror du om meg? neida, har bare konkludert med at det har blitt litt for mye bil i det siste.. og nå driver jeg å skal kjøpe egen bolig MED GARASJE..... hehe. så prøver å prioritere andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Ok - beholder du bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Ok - beholder du bilen da? såklart jeg gjør er bare blitt litt for mye fokus på bilen. Er jo andre ting i livet også hehe. 6 liter tws olje fikk jeg for noen dager siden og nye bremseklosser rundt hele bilen + bremsevæske kommer vel på døra i morgen. har ikke glemt bilen, men den får mindre oppmerksomhet om dagen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Bare å få taki di folka å VISS det er di, så få penger og gi dem en skikkelig lærepenge så di ALDRI gjør no sånt igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ble du stoppa av sivil politi i dag? Så du sto på e6 ved stange med en audi bak som hadde blå lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå