Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

originale 19" m3 evolution felger selges med 99,9% nye dekk. Kun kjørt med noen mil. Dimensjon er 265/30/19 og 235/35/19

send gjerne pm om det er interessant. :)

Kom gjerne med innspill på hva som er nogenlunde "riktig" pris å selge disse for? Samlet, eller hver for seg.

Mener å huske at du hadde satt en pris i en annen tråd og den var veldig kurant, dette er flotte og høykvalitets felger. Problemet er at de kun passer på e46 m3. Eller e46 coupe med massiv valsing bak. Dermed er det ett smalt marked for slike dessverre :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det er nok kanskje vanskelig å få solgt dem..

Ja, jeg har fått 2-3bud på 10-12k inkl. dekk.

også fått noen bud noen tusenlapper over det igjen.

Vi får se hvor seriøse budene er, men jeg selger nok om jeg får 13 000++ for hele pakka. Utifra hva dekkene kostet, så syns jeg det er meget billig, men utifra hva andre er villig til å gi for noe som er "brukt", så er det nok kanskje i grenseland. -det er hva jeg har kokludert meg fram til:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Lett å bli litt revet med når det er såpass til redskap som fliser en stakkars, gammal E-30 ;)

hehe.. flisa og flisa :P jeg sa det jo til deg; bilen din går overraskende bra til å være "bare" 170 hk. Så du holder følge med de aller fleste, for de 170hk de fungerer;)

(syntes den "gamle slitne" e30 din fortjener litt skryt. det er jo et strøkent eksemplar!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...