Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for gode tips! :)

da blir det gjøvik for min del :)

Si at jeg drar dit med eisenmann eksosen (bare bakre del, ikke noe "rally-potte-lyd") og csl felgene, vil dette by på problemer -tror- dere?

Og ikke minst... SI at jeg f.eks. hadde installert f.eks kompressor under panseret. -ville det være å "leke med ilden" ?

(mao: Kompressoren er som sagt kun i bruk under lovlige omstendigheter, som f.eks banebruk osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

også kjøpte jeg vinterbil idag:D

En herlig bil som har stått i en garasje i 2år.

Var en gammal gubbe som døde 3mnd etter EU-godkjenningen på bilen.

Så idag henta jeg den i Kolbu.

10min senere på statoil i Gjøvik fikk vi ikke startet den igjen.

Fikk hjelp fra noen gutter i en bmw 5-serie. Kanskje de er på forumet? Isåfall takk for hjelpen:P

De trodde at starteren var gåen.. Og det virket jo slik.

Etter å ha kjørt bilen fra gjøvik til hamar og gjentatte ganger fått sjåføren min til å skru av og på tenninga i fart slik at starteren VIRKELIG fikk kjøre seg, så ble den faktisk fin.

Etter 20-30 stopp med avslått motor så startet den hver eneste gang. Får håpe det fortsetter til 11.januar da jeg skal kjøre selv:)

Bilen er en rød ferrar.... en rød Opel Ascona...... 1985 mod.

Dessverre ikke bakhjulstrekker, men fikk bilen så billig (om den holder seg like fin i formen utover velOGmerke), at jeg ikke kunne si nei.

Nesten ikke rust på bilen.. Litt oljesvetting og bilen går ikke helt reint på tomgang, men det gir bare morsom følelse av en amerikans v8'er:P

oha2to7io5850oyn76oh.jpg

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 437765.jpg

Denne skal brukes opp :D

Planer:

-skal ordne brekket, så jeg kan drifte på asfalt. :roll:

- få den eugodkjent igjen

- rense luftfilteret

-fjerne rust på ene bak-skjermen

- bytte starter om den fortsetter å tulle

- Lære meg å skru litt.. Har alltid drømt om å kunne ordne ting selv, så nå har jeg jo sjansen.. På m3'en tør jeg ikke engang åpne motordekselet i fare for at jeg ødelegger noe. hehe:P

herlig med en bil som jeg ikke trenger å være et dugg forsiktig med!!

Jeg kan springe over bilen, spytte på den, kaste snus i taket, skyte småstein med sprettert, kjøre ned søppeldunker osv osv. mulighetene er mange. hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lære meg å skru litt.. Har alltid drømt om å kunne ordne ting selv, så nå har jeg jo sjansen.. På m3'en tør jeg ikke engang åpne motordekselet i fare for at jeg ødelegger noe. hehe:P

herlig med en bil som jeg ikke trenger å være et dugg forsiktig med!!

Jeg kan springe over bilen, spytte på den, kaste snus i taket, skyte småstein med sprettert, kjøre ned søppeldunker osv osv. mulighetene er mange. hehe:P

Hehe du er gærn Jonr-! :D

Nå kan du oppfylle dine øverste ønsker innen bilkjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lære meg å skru litt.. Har alltid drømt om å kunne ordne ting selv, så nå har jeg jo sjansen.. På m3'en tør jeg ikke engang åpne motordekselet i fare for at jeg ødelegger noe. hehe:P

herlig med en bil som jeg ikke trenger å være et dugg forsiktig med!!

Jeg kan springe over bilen, spytte på den, kaste snus i taket, skyte småstein med sprettert, kjøre ned søppeldunker osv osv. mulighetene er mange. hehe:P

Hehe du er gærn Jonr-! :D

Nå kan du oppfylle dine øverste ønsker innen bilkjøring!

hehe! :P Jeg snuser ikke, så det var kanskje dumt sagt. Jeg tar det tilbake. (regner med at det var kun det du reagerte på)

:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manta og e36 er enda bedre sikkert;) for det er jo bakhjulstrekk.

nei..

DENNE BILEN SELGES TIL DEN SOM ER INTERESSERT!!!

Er det noen som gidder å kjøpe opelen for 4000kr, så selger jeg den.

Jeg kan sikkert få den eugodkjent først, men da syns jeg kjøper skal betale det eugodkjenningen koster:)

EDIT: jeg fylte også full tank med bensin... Det er igjen litt over halv tank nå. hehe.. Da blir bilen enda litt billigere:P

jeg angrer så fælt... jeg må jo ha bakhjulstrekk til vinteren!

hva er det jeg tenkte på?!? :(

PS: Jeg dro dit bilen står parkert idag for å sjekke at den startet ogdet gjorde den på første forsøk. (Har ikke hatt problemer siden 1.gangen.)

Så starteren er nok høyst sannsynelig i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...