jonr- Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Fytti helvete, så rått ! Den røde Supran hans er solgt, asså? Er det han som har den 240z som har stått utenfor huset hans? Ja, han solgte den samme deg som bmw treffet på våler. Han kjøpte seg en 240z som han satt i en 3,2 m3 motor i. denne blir å se på time-attack:) har ikke sett den enda, men tror det er en morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Endelig Jon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 I spy with my little eye something that starts with an A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 I spy with my little eye something that starts with an A Hahahaha, stemmer det! Har aldri hatt et så bredt glis i hele mitt liv i den bilen der! Det er bare helt sinnsykt! Fy for en kjøremaskin <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 I spy with my little eye something that starts with an A Asshole? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Heeeey, vi er ikke et sånt bilforum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Satt å forestilte meg hvordan CSL felgene vil "sitte" på bilen, så tenkte jeg å spør om noen kunne photoshoppe for meg. (ja, du har rett.. Jeg klarer ikke vente til sommeren.. jeg er så spent!! ) For å gjøre "bryet verdt", så lager jeg en mini-konkurranse. Vinneren får en BMW-PENN, avbildet. Konkurransen kan vare 1 måneds tid ca. Lager ikke noen regler utover dette da det sikkert ikke blir så stor konkurranse Eneste er at man må bruke et av bildene postet nedentil. Og CSL felgene må være med på photoshoppen. Den peneste versjonen av bilen min vinner. Bytt gjerne ut bagasjeluken til csl, lag carbon tak, senk, sot ruter, blinklys, etc. Det er opp til deg, men man må kunne dra en form for kjennskap til bilen min. Det hjelper ikke å laste opp et bilde av en annen bil. Vet ikke hvor mye arbeidet dette er, men om det tar et kvarters tid, så er det jo fin kompensasjon for brukt tid. bmw-penn må jo alle bmw-entusiaster ha! Det er en stilfull penn. litt alu, litt sølv og svart bmw "carbon" merke på toppen. EDIT: Om dette er massevis av arbeid eller om det blir "stor" konkurranse, så kan jeg legge ut noen flere gaver Kan gjerne lage photoshop av alle bildene. Trenger ikke velge ut max 1 bilde. morsomt! gleder meg. Dette er jo også en stor inspirasjonskilde for meg og mine planer videre for bilen. håper på at noen som har tid, interesse og kunnskap ser dette innlegget dere må vel nesten finne bilder av csl felger, evt carbonbakluke, etc selv. Kan slenge opp ett bilde av csl felg, men vet ikke om dere trenger bilder der hjulene er i samme vinkel osv.. ?. På bildet jeg la ved, så ser man ikke "dybden" i felgen.. Det er jo et minus 1.premie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Dra oppi garasjen og legg om til csl felga da vel? vil se jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Dra oppi garasjen og legg om til csl felga da vel? vil se jeg og. alt for langt for en stakkar uten førerkort (ca 2 timer) pluss at det er så mye styr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 ingen som vil ha bmw penn? evt. ingen som elsker å photoshoppe? trengs det "bedre" premie folkens? jeg er så spent på hvordan det vil se ut med csl felgene, senk og csl bakluke. og ikke minst litt sota vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Se på bildene av CSLen i signaturen min da vel. Blir jo ikke SÅ anneledes enn den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Se på bildene av CSLen i signaturen min da vel.Blir jo ikke SÅ anneledes enn den. det har jeg gjort, men er 1000ganger morsommere å se sin egen bil, på sitt eget bilde, bli photoshoppet slik jeg vil at den skal se ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Den har gikk det litt fort med, men har ikke allverdens av tid. Må løpe i et møte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Kan leke litt i ps når jeg kommer hjem i kveld. Skal vel få ordnet noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 endelig noen med interesse for PS det så bra ut, selv om du hadde dårlig tid, ErikS. takker for første bilde i konkurransen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå