jonr- Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Denne ble nå solgt enda en gang til en i drammen. Han skulle optimalisere den for banebruk så regner med at den blir å se på banekjøringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Vet ikke om folk skal åpne den linken der? Lukter virus. Mat for admin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Vet ikke om folk skal åpne den linken der? Lukter virus. Mat for admin? word... Edit 2012-02-20: Bruker og innlegg slettet av moderator etter tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Noen som vet hvem som har denne nå, og om de har planer om salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Noen som vet hvem som har denne nå, og om de har planer om salg? Etter det jeg vet, så er den ikke til salgs. Det er nå installert 550hk kompressorkit, og noe annet snacks. (vorsteiner panser etc.) Bilen blir tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Åpnet bilbutikk JonR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 denne er solgt i drammen til eieren av HPFnorway etter hva jeg vet blir den oppgradert en del og blir og se på en del treff regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 denne er solgt i drammen til eieren av HPFnorway etter hva jeg vet blir den oppgradert en del og blir og se på en del treff regner jeg med Hva er hpf norway? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Er er bedrift som driver med tuningdeler. Hpf er jo et di store navna innen for bmw trimming i verden. Men dog i USA dem er størst. Ekke helt sikker på hvor mye dem sammarbeider med USA. Dem er blant annet kjent for og laget 1000hk turbo kit til e46 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Tror jeg så denne i Skien på natt til 1. mai, da hadde den klistremerker fra HPF Norway på seg. Så temmelig lik ut, veldig grom i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Er er bedrift som driver med tuningdeler. Hpf er jo et di store navna innen for bmw trimming i verden. Men dog i USA dem er størst. Ekke helt sikker på hvor mye dem sammarbeider med USA. Dem er blant annet kjent for og laget 1000hk turbo kit til e46 m3. Husker jeg spurte om dette en gang, og plutselig var websiden nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Er er bedrift som driver med tuningdeler. Hpf er jo et di store navna innen for bmw trimming i verden. Men dog i USA dem er størst. Ekke helt sikker på hvor mye dem sammarbeider med USA. Dem er blant annet kjent for og laget 1000hk turbo kit til e46 m3. Kjenner til HPF i Usa ja, men er dette en avdeling av dem? Da er det rart at de har kompressor biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 tviler på det er en sammenheng. ring hpf usa og spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Er er bedrift som driver med tuningdeler. Hpf er jo et di store navna innen for bmw trimming i verden. Men dog i USA dem er størst. Ekke helt sikker på hvor mye dem sammarbeider med USA. Dem er blant annet kjent for og laget 1000hk turbo kit til e46 m3. Kjenner til HPF i Usa ja, men er dette en avdeling av dem? Da er det rart at de har kompressor biler!! Ikke no vorsteiner panser på denne heller... samme jalla panseret som jeg har fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå