Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 tviler på det er en sammenheng. ring hpf usa og spør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Hehe da så Ivrig86... Regna med det, se rbare de har praktisk talt kopiert logoen også.. Jeg så denne bilen til HPF Norway på GS i Oslo .... Var ung fyr som kjørte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 ja rart han kjører med kompressorr ja egenlig det burde vert hpf turbokit i denna. han er nesten 30 han som eier den nå så så ung er han ikke. både jeg og ivrig 86 vet godt hvem det her er. men trur til syvende og sist bilen blir bra;) den blir påkostet noen kroner nå så da får en se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 ja, han burde ta ut kompressoren å selge den til meg (nei jeg er ikke trådstarter selv om jeg har nesten samme nick) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 har sett noen kommentarer fra dem på bmwccn på facebook, og det er kanskje ikke firmaet jeg ville samarbeidet med iallefall, men hver sine lyster ikke det denne tråden er om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Åpnet bilbutikk JonR? Ja, jeg har det. Holdt på i litt over 4mnd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå