plugg69 Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 radiator med slanger og eksp tank? evt vifte? og servopumpe?
bmwJon Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 sperre på diffen ? er nok ikke sperre nei
bmwJon Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 radiator med slanger og eksp tank? evt vifte? og servopumpe? har radiator m/slanger og ekspansjonstank ja..lurer på om jeg har servopumpe også, men vifte har jeg nok desverre ikke
ZhilleN Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 har du det dekslet som sitter over radiatoren, innsuget er det vel? Har du det løst, uten skader??
plugg69 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 radiator med slanger og eksp tank? evt vifte? og servopumpe? har radiator m/slanger og ekspansjonstank ja..lurer på om jeg har servopumpe også, men vifte har jeg nok desverre ikke pris?=)
bmwJon Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 radiator med slanger og eksp tank? evt vifte? og servopumpe? har radiator m/slanger og ekspansjonstank ja..lurer på om jeg har servopumpe også, men vifte har jeg nok desverre ikke pris?=) tja, kom med et passende bud du..du kan nå foresten se bilde av radiatoren på et av de øverste bildene, side 1...har ikke testa selv, men den skal være tett
bmwJon Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 har du det dekslet som sitter over radiatoren, innsuget er det vel? Har du det løst, uten skader?? det har jeg nok ikke nei, desverre
plugg69 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 radiator med slanger og eksp tank? evt vifte? og servopumpe? har radiator m/slanger og ekspansjonstank ja..lurer på om jeg har servopumpe også, men vifte har jeg nok desverre ikke pris?=) tja, kom med et passende bud du..du kan nå foresten se bilde av radiatoren på et av de øverste bildene, side 1...har ikke testa selv, men den skal være tett fikk pris av en kar i bergen på 400 for radiator og slanger og tank.. så får du si hva du skal ha for pumpa og=)
bmwJon Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 har ikke servopumpe allikevel, men du kan godt få dette for 400,- +frakt
immik Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 jeg kjøper diffen ! bor på sula å trenger såårt en ny differensialo på min bil fort som faen ! ring meg når du logger på da så avtaler vi pris osv.. 98846122:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå