sondrevk Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Nå har jeg endeli fått startet på mitt kjære gull. Det er en 1997 BMW e36 318i cab, er veldi fornøyd med bilen sett bort i fra at den går dåli og at det kommer opp bare mer og mer ting som må byttest jo mer jeg skrur (kanskje jeg ødlegger mer en jeg reparerer) Har begynt den store handle turen og kan ikke akkurat si at jeg ser lyset i tunellen enda. Det jeg har byttet: - Nye supersport dempere og fjær rundt hele - Lilla powerflex foringer under hele - Stab stag (dempertårn stag) - M3 Baklykter - Front rute Det jeg har liggende: - M3 frontfanger - "øyelokk" Det jeg skal ha: - M3 side skjørt - M3 bakfanger - M3 speil - M3 lister - Nye front lykter!! - Lyst på nye felger men må bli kvitt mine egne først ^^ - Bærebruene - Hjul lagrene fremme - Husker ikke navne på de men lagrene i toppen av dempertårnene ^^ Om noen skulle ha noe sånt liggende vær vennli å pm Andre planer: Skal pusse ned hele bilen og lakke den, men hvet ikke hvordan farge jeg skal ha, noen tips? Kommer flere bilder etterhvert som jeg holder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondrevk Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 hmm.. er ikkek sikker på hvordan jeg legger til bilde, jeg uploder men det kommer ikke hit liksom, hva skjer? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Hiv opp noen bilder, høres bra ut ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 først må du velge filene, så må du laste de opp, SÅ må du kopiere linken ved bildet og lime inn der du skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Blir nok pen denne.. Hadde det ikke vært for at en blir stemplet bøg her i byen, så skulle jeg hatt cab.. Pussy magnet:P Kjørte endel E46 Cab sommeren for 2 år siden.. det var kos:D Nesten legge opp bilde av den da, siden den var så snasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Blir man stemplet bøg om man kjører cab her på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Tror da ikke det? Må være en lokal misforståelse i Hønefoss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Blir man stemplet bøg om man kjører cab her på bimmers? Hos meg blir man det.. Alle har vel sett 4 gutter som er ute å tøffer seg i cab, gjerne med taket nede midt på vinteren el i bar overkropp om sommeren.. Har man cab så kan man ikke ha andre gutter med seg i bilen, så enkelt er det For å sitere Jeremy Clarkson fra Top Gear: The only man that ever looked good in the back of a four seater convertible was adolf hitler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Blir man stemplet bøg om man kjører cab her på bimmers? Neida, men er her i Hønefoss.. Har man med seg fine venninner, så sier dem at alle homser har ei fin venninne, eller om man har med seg kompiser så er en ihvertfall bøg.. syns cab er rått jeg, men orker ikke denne missunnelses praten på folk.. Og ja, vi er litt show-off av oss da, må jo vise frem hva en har klart å få ut av en vinter med hard trening 6 dager i uka, og tenker på den minste ting en putter i munn.. Så klart en må kle av seg på varme sommerdager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Det er like bøg å sitte i bar overkropp i en coupe.. Bare så det er sagt.. Det er førøvrig bøg generelt å kjøre i bar overkropp.. Med mindre det er en chopper... Og skjønner ikke poenget med å vise seg frem så j****? Jeg har stor ****, men jeg bruker bukser for det om.. (Det om ****en min var ikke ment som fakta, men for å statuere ett eksempel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Det er like bøg å sitte i bar overkropp i en coupe.. Bare så det er sagt.. Det er førøvrig bøg generelt å kjøre i bar overkropp.. Med mindre det er en chopper...Og skjønner ikke poenget med å vise seg frem så j****? Jeg har stor ****, men jeg bruker bukser for det om.. (Det om ****en min var ikke ment som fakta, men for å statuere ett eksempel) Kjører ikke Coupe i baris.. Men om en har vært på fjorden hele dagen, er det naturlig å ta på seg mer klær for at en skal sette seg i bilen og reise hjem igjen da? Er sola som kler av en vettu mann.. Men drar ikke av oss singeletten for at nå er vi snart i byen... Men det er jo som en reklame på tv'en da, har en gitt bra reklame om sommern, så slipper en å reklamere om vinteren:P Dessuten har jeg bra legger og lår også, symetrien det går på detta vettu, et par tre år til nå så skal jeg opp på scenen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg har stor ****, men jeg bruker genser for det om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Det er like bøg å sitte i bar overkropp i en coupe.. Bare så det er sagt.. Det er førøvrig bøg generelt å kjøre i bar overkropp.. Med mindre det er en chopper...Og skjønner ikke poenget med å vise seg frem så j****? Jeg har stor ****, men jeg bruker bukser for det om.. (Det om ****en min var ikke ment som fakta, men for å statuere ett eksempel) Kjører ikke Coupe i baris.. Men om en har vært på fjorden hele dagen, er det naturlig å ta på seg mer klær for at en skal sette seg i bilen og reise hjem igjen da? Er sola som kler av en vettu mann.. Men drar ikke av oss singeletten for at nå er vi snart i byen... Men det er jo som en reklame på tv'en da, har en gitt bra reklame om sommern, så slipper en å reklamere om vinteren:P Dessuten har jeg bra legger og lår også, symetrien det går på detta vettu, et par tre år til nå så skal jeg opp på scenen.. Du driver med slik ja, nei da skal jeg applaudere for da er det jo hobby. Det jeg ikke liker er klysene med noen bittebittesmå muskler som fiser rundt i cab og bar overkropp.. Forsåvidt bar overkropp generelt.. Eller fjortissene på Rudskogen som fyker rundt omkring og flexer.. Veit jo om bikkjer med mer muskler enn de har.. Nei er det hobbyen din å bygge kropp så skal jeg ikke disse den.. Har forsåvidt en kompis som driver med slikt. Knut: Ikke akkurat en du bare kødder med:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg har stor ****, men jeg bruker genser for det om.. Hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg har stor ****, men jeg bruker genser for det om.. Hehehe.. du tok dne ja haha... men du, vennligst legg inn advarsler før du legger inn slike bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå