EirikL Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe, tror kanskje ikke det kom ut helt slik det var meningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 jeg mener det var velfortjent. men mener bestemt på at han ikke skal betale de avgiftene. var en episode der en som kjørte motard sykkel(de fleste er pombert til ca 15hk pga støy og avgasser) ble stoppet og tatt for dette, men han trengte ikke å betale avgifter siden det ikke var mulig å få den registrert med fulleffekt. noe av det samme må vel gjelde her også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Er ikke imot at han blir straffa. Fengsel og tap av førerkort er jo selvfølge, men å betale avgifter for en bil som aldri vil bli registrert henger bare ikke på greip. Beviser bare at ungdom med bil er politiets og biltilsynets fiende nummer en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 130 i 50-sone .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg tror også det var snakk om 130 i 30 sone =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 En søndagskjører med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 bilen hadde før skaden en verdi på kanskje halv mill sier han... uhm.. La han på de 300tusen i avgift da eller? Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Han sa da vitterlig at han anslo at bilen kunne ha hatt en verdi på en halv mill før uhellet, men det ble ikke nevnt en konkret sum på skadene etter uhellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Bilens verdi i form av påkost og selve bilen i seg selv kan nok være bortimot en halv mill, men man får jo aldri igjen i nærheten av det man koster på en bil. Blir litt feil å formulere det på den måten som han figuren gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg syns dere skal slutte og komentere denne saken vist dere ikke vet fakta.! Denne bilen kjørte av ca 100m unna der jeg bor, og jeg kjenner til folket. Er mange grunner til att denne saken blir blåst opp og brukt som ett eksempel.Bla kjøring fra politiet flere ganger. Den største grunnen til att det ble så mye oppstyr var att sjåføren som kjørte av (Det var ikke eieren av bilen) ikke hadde førerkort.Bilen hadde selvsakt skilter. Og eier av bilen er snart ferdig med og bygge den opp igjen. Denne bilen er forøvrig en av landets mest gjonomførte 200sx med BARE gromdeler.Det er en sjangs og og trimme bil med skilter uten gokjenning.Spesielt vist bilen er nyere en 10 år i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 En ting er at fyren blir tatt for kjøringen sin, men ikke rart at folk kjører med biler som ikke er godkjent når det ikke er sjangs i helvete å få det godkjent i norge. Bror min ble stoppet av politiet i kr.sund med sin civic med turbo. Politiet spurte etter vognkortet å lo, når de fikk vognkortet å så det var godkjent ble de stille å roset han for å være fornuftig. Tror alle hadde godkjent bilene sine om de hadde fått det til. Men når det er umulig å få det godkjent så blir det kjøring uten godkjenning. Trist, men sånn er det å bo i dette trasige landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 haha, mr.silver. tror jeg snakka med broren din den dagen. jobbet han på expert på kongens plass tidligere? har en kompiss som jobbet sammen med han om vi snakker om samme bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg syns dere skal slutte og komentere denne saken vist dere ikke vet fakta.! Denne bilen kjørte av ca 100m unna der jeg bor, og jeg kjenner til folket. Er mange grunner til att denne saken blir blåst opp og brukt som ett eksempel.Bla kjøring fra politiet flere ganger. Den største grunnen til att det ble så mye oppstyr var att sjåføren som kjørte av (Det var ikke eieren av bilen) ikke hadde førerkort.Bilen hadde selvsakt skilter. Og eier av bilen er snart ferdig med og bygge den opp igjen. Denne bilen er forøvrig en av landets mest gjonomførte 200sx med BARE gromdeler.Det er en sjangs og og trimme bil med skilter uten gokjenning.Spesielt vist bilen er nyere en 10 år i norge. korrekt, og bare så folk kan slippe å snakke om det, det var på en 50-sone, og de kjørte ikke ifra snuten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Det er jo ganske opplysende at dette er en sak som er i allmenne interesse for mange av brukerne her inne mtp. turbo, kompressor eller annen oppgradering som felger, senking etc. Men skal si meg litt enig i at man ikke skal trekke konklusjoner hvis man ikke kjenner til saken 100%. Media er som kjent ikke en kilde man skal stole helt og holdent på. Jeg la ikke ut denne tråden for å rakke ned på hverken bil eller sjåfør, men heller for å vise hvilke konsekvenser det KAN få hvis man er maks uheldig med ulovlig modifisert bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Fyren har nok av penger værtfall, han blåste topp pakninga under bremsing på sin egen bil, den det er snakk om i denne tråden.. Sku på Gatebil i September, koste va det koste ville, kjøpte da denne nyyyydelige Vertex S14A`n av en kompis av meg, å ja kjørte den rimelig i fillebiter 2 uker senere Tipper denne Vertex bilen også kommer strøken ut til våren, disse gutta har å bruker mere penger på bil en de fleste kan drømme om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå