conan Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Og du har fått i retur velkommen til forumet, trenger flere bilgale damer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babepower Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Takker for den du,hyggelig. Ser du har noen fine BMW Caber. Gal er jeg,hmm skulle nesten tro du kjente meg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Ja har blitt noen cabber gjennom årene gitt, så takk for det. Men nå detter vi litt ut av OT her Fortsatt 1 stk 260 sett igjen her, ingen som vil ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Etter en useriøs kjøper har jeg fortsatt 1 stk 260 kit igjen, noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Etter en useriøs kjøper har jeg fortsatt 1 stk 260 kit igjen, noen? Hvordan passer dette på e46? ser ut til å være likt, men er kanskje forskjellige diameter? har du bildet av hvordan det ble med rødt lys i displayet sammen med disse skivene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Heisann arnesen, jeg vet ikke om de passer på din men hvis det er like innstrumenter så passer de sikkert, de passer oxo e34. Har ikke bilde av de med rødt lys der men det ser ikke så ille ut faktisk er jo noen røde felter på skivene som bryter av. Jeg syntes det er pent på min i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Prisen er 700 inkl frakt på den siste jeg har liggende igjen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Er det virkelig ingen som vil ha dette siste tøffe kittet? Tar seg faktisk tøft ut på e34-e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZioZ Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Jeg byr deg 600,- inkl frakt hvis du fremdeles har kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Etter en useriøs kjøper har jeg fortsatt 1 stk 260 kit igjen, noen? Hvordan passer dette på e46? ser ut til å være likt, men er kanskje forskjellige diameter? har du bildet av hvordan det ble med rødt lys i displayet sammen med disse skivene? Her er bilder av disse med display i rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Nesten samme som jeg har på en av mine... Utfordring å kjøre med i mørke, men "TØFT".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Nesten samme som jeg har på en av mine...Utfordring å kjøre med i mørke, men "TØFT".... Hvorfor det? Er jo bare og justere ned lysstyrken på skivene Kan justeres helt ned til uten lys. Bare og ikke koble de via dimmebryteren det, men via park ved lysbryteren. Så det er ikke noe pes i det hele tatt. Dette er den styrken jeg bruker i mørten, el litt svakere. Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Bump... Er du intr så send en pm. Come on folkens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå