Gå til innhold

custombygd kasse i e34??


Anbefalte innlegg

Da ble det den enkle og dyre måten med stereo i m5 en. Jeg hadde et svakt øyeblikk der jeg stakk innom bilradiospesialisten. etter en hyggelig stereoprat med høvdingen der, så ble det gjort avtale om bygging, og komponenter ble valgt ut. følgende oppsett ble valgt.

Pioneer AVH-P5900DVD med Bt adapter og ipod kabel

Infinity KAPPA Perfect 12VQ

High-End 12" subwoofer med Infinity's nye patenterte Variable-Q system og M³D membran - Magnesium Metal Matrix Diaphragm - LES MER

Harman Kardon CA-470

Harman Kardon CA-1500M

Rockford Fosgate hybrid digital kondensator 10f

Av komponentsett, bruker vi et dls competition 5,25 foran og bak. det står i bilen fra før. om det ikke holder, putter jeg inn kappa sitt sett.

har folk tro på dette oppsettet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en billigere spiller som har en vesentlig dårligere lyd enn denne, men færre linjeutganger og slikt. hva synes du om lyden i din? jeg er litt skeptisk egentlig, men satser på at den holder:)

Det er samme lyddel i AVH-P5000 og 5900.

Forskjellen ligger som du sier i noe enklere (Les: kjipere)brukergrensesnitt og færre linjeutganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo klart at skal man være sinnsykt kresen, så er det jo "88" modellen til pioner som er det råe. så vi får se hvor fornøyd jeg blir med 5900, vil jo ha skjermen da, så håper jeg kan "leve" med lyden,hehe.

Hihi... Om du har vært bortskjemt med DEH-P88RS, så er det nok klart at AVH-P5900 blir noe "tammere" i lyden, men når sant skal sies så finnes det knapt 1-DIN multimedia apparater som har så bra lyd som den...uansett merke ;)

I tillegg så spørs det jo HVOR kresen man skal være... Man skal ha rimelig gode/kostbare høytalere/forsterkere for å høre mye forskjell på forkjellige DAC'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant. tror det lydmessig blir den beste så lenge jeg skal ha skjerm. men om du ser på oppsettet helt øverst i tråden, så ser du jo at dette her high end komponenter... så er det forskjell, så hører man det nok tenker jeg:)

Yepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...