bmwcomeback Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Noen som har bygget skikkelig custom kasse i e34? enten i brønnen, eller rygg med skikkelig dekkplate? skal bygge no, og vurderer enten dobbel eller enkel installasjon av 10" eller 12". tar i mot tips, bilder og kasser om noen har for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 eg har et pent bygget sub kasse som dekker heile ryggen mot sente bak og så er det tett så alt går inn i bila ska skaffe bilder av det .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Jeg har også bygget kasse som passer eksakt i en E34 sedan, ta gjerne en titt på tråden å se om du kan få noen ideer,tips osv du kan få nytte av http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Har en kasse til brønnen med 12" Passet perferkt i E39 hvertfall. Synes selv det er mye bedre en å ha en svær en baki som tar plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Da ble det den enkle og dyre måten med stereo i m5 en. Jeg hadde et svakt øyeblikk der jeg stakk innom bilradiospesialisten. etter en hyggelig stereoprat med høvdingen der, så ble det gjort avtale om bygging, og komponenter ble valgt ut. følgende oppsett ble valgt. Pioneer AVH-P5900DVD med Bt adapter og ipod kabel Infinity KAPPA Perfect 12VQ High-End 12" subwoofer med Infinity's nye patenterte Variable-Q system og M³D membran - Magnesium Metal Matrix Diaphragm - LES MER Harman Kardon CA-470 Harman Kardon CA-1500M Rockford Fosgate hybrid digital kondensator 10f Av komponentsett, bruker vi et dls competition 5,25 foran og bak. det står i bilen fra før. om det ikke holder, putter jeg inn kappa sitt sett. har folk tro på dette oppsettet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Jeg er iallefall utrolig fornøyd med min avh-p5900dvd Ser bilradiospesialisten har fått en rimeligere modell som heter 5000. Vet du noe ang denne? Jeg klarer ikke helt å se hvilke forskjeller det er, annet enn at jeg fikk litt lavere kvalitetsinntrykk da jeg prøvde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 det er en billigere spiller som har en vesentlig dårligere lyd enn denne, men færre linjeutganger og slikt. hva synes du om lyden i din? jeg er litt skeptisk egentlig, men satser på at den holder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 det er en billigere spiller som har en vesentlig dårligere lyd enn denne, men færre linjeutganger og slikt. hva synes du om lyden i din? jeg er litt skeptisk egentlig, men satser på at den holder:) Det er samme lyddel i AVH-P5000 og 5900. Forskjellen ligger som du sier i noe enklere (Les: kjipere)brukergrensesnitt og færre linjeutganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Er veldig fornøyd med lyden, uten at jeg klarer å beskrive det på noen måte... Masse justeringsmuligheter Mye bedre enn de spillerne jeg har prøvd fra pioneer tidligere, men så har de vært mye rimeligere og da... (jeg er visst ikke den rette å spørre om lyd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 det er jo klart at skal man være sinnsykt kresen, så er det jo "88" modellen til pioner som er det råe. så vi får se hvor fornøyd jeg blir med 5900, vil jo ha skjermen da, så håper jeg kan "leve" med lyden,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 det er jo klart at skal man være sinnsykt kresen, så er det jo "88" modellen til pioner som er det råe. så vi får se hvor fornøyd jeg blir med 5900, vil jo ha skjermen da, så håper jeg kan "leve" med lyden,hehe. Hihi... Om du har vært bortskjemt med DEH-P88RS, så er det nok klart at AVH-P5900 blir noe "tammere" i lyden, men når sant skal sies så finnes det knapt 1-DIN multimedia apparater som har så bra lyd som den...uansett merke I tillegg så spørs det jo HVOR kresen man skal være... Man skal ha rimelig gode/kostbare høytalere/forsterkere for å høre mye forskjell på forkjellige DAC'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 det er sant. tror det lydmessig blir den beste så lenge jeg skal ha skjerm. men om du ser på oppsettet helt øverst i tråden, så ser du jo at dette her high end komponenter... så er det forskjell, så hører man det nok tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 det er sant. tror det lydmessig blir den beste så lenge jeg skal ha skjerm. men om du ser på oppsettet helt øverst i tråden, så ser du jo at dette her high end komponenter... så er det forskjell, så hører man det nok tenker jeg:) Yepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå