Gå til innhold

**BMW-treff agder** ca 60 biler, masse folk og bilder s20++

hvor og når?  

23 stemmer

1. 1. hvor og når?

• travparken/senteret søndag 19 april klokka 15
      16
    • travparken/senteret lørdag 18 april klokka 18
      8

Anbefalte innlegg

• Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Yr.no er jo ikke kjent for å melde riktig vær, men de melder faktsik kjempe sol den dagen.. Kan hende det blir bra for pent.no melder også sol... Hadde jo vært morro.

Skrevet

Jeg var innom og inspiserte Baghera såvidt i dag på vei hjem fra Bryne, og jeg må si at den tar seg fryktelig bra ut.

Sjokknyheten folkens, er at bilens onde eier, "///Mysild" har tenkt å la skjønnheten stå til "lakkering" under dette "vårens arrangement".

Jeg foreslår en demonstrasjon! En underskriftskampanje om nødvendig.

Fy Mysild, tenk å invitere til treff uten egen bil.... Skamme seg! :P

Skrevet
ja,hah... en uke til... :-)

å æ som må ned med tanken og bytte bak stillinga... hehe

bare å få satt igang :-P

Er treff i Sandefjord denne dagen, er litt nærmere så da regner jeg med å dra dit. :)

godkjent unnskyldning ;-)

kommer gjerne, hvis jeg er i form :)

høres koselig ut :-) hehe

BMWCCN Vestfold har kjøretur denne dagen ja.. :?

rogalandsavdelingen har visst også det... teit at alt skal være samtidig :-P

Yr.no er jo ikke kjent for å melde riktig vær, men de melder faktsik kjempe sol den dagen.. Kan hende det blir bra for pent.no melder også sol... Hadde jo vært morro.

pent.no pleier å stemem godt... satser på det beste... hvis jeg har bagera med på treff, kjører vi fra min jobb ca 15:00 øyvind, hvis du vil ha følge utover :-)

Jeg var innom og inspiserte Baghera såvidt i dag på vei hjem fra Bryne, og jeg må si at den tar seg fryktelig bra ut.

Sjokknyheten folkens, er at bilens onde eier, "///Mysild" har tenkt å la skjønnheten stå til "lakkering" under dette "vårens arrangement".

Jeg foreslår en demonstrasjon! En underskriftskampanje om nødvendig.

Fy Mysild, tenk å invitere til treff uten egen bil.... Skamme seg! :P

hahah ^^ skal nok få lurt den med :-P men den trenger en polering først :-P hehe

Skrevet

! ----Felleskjøring fra Arendal og Grimstad ---- !

Det blir felleskjøring fra Statoil E18 Arendal kl 13.45. Vi kjører på slaget, så møt opp litt før.

Turen Går så til Statoil E18 Grimstad, der vi forventer å ankomme 14.05.

Avreise fra Statoil E18 Grimstad blir nøyaktig 14.15, vi venter ikke, skal du være med så dukk opp på tiden.

Håper flest mulig joiner, da det alltid er koselig å kjøre mange på treff. :)

Mvh

AJ

Skrevet

///Mysild skrev:

pent.no pleier å stemem godt... satser på det beste... hvis jeg har bagera med på treff, kjører vi fra min jobb ca 15:00 øyvind, hvis du vil ha følge utover :-)

Ja, pent.no pleier stemme så vi for krysse fingrene :)

Er ikke sikkert jeg rekker å komme helt ifra begynnelsen av, men det ser vi når det nærmers seg. Hvis det passer så kan vi treffes med 7/11 ja. :)

Skrevet
Jeg har plass, skal du ha med stolen? Isåfall lar jeg bagasjen være tom. :)

Nei nei... :wink:

Har gått over til krykker nå. Men må ha hele baksetet da jeg ikke kan bøye kneet... :wink:

Gleder meg til treff! Håper jeg kan stille med bil neste gang :wink:

Skrevet

Ser ut som de setter seg litt på bakbeina på jobben og ikke har så veldig lyst å gi meg fri på lørdagen.. Så ser litt mørkt ut for helga i kr. sand, Men skal gjøre så godt jeg kan for å framdeles komme på treffet vertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...