Gå til innhold

**BMW-treff agder** ca 60 biler, masse folk og bilder s20++

hvor og når?  

23 stemmer

1. 1. hvor og når?

• travparken/senteret søndag 19 april klokka 15
      16
    • travparken/senteret lørdag 18 april klokka 18
      8

Anbefalte innlegg

• Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
er det en tråd her inne om den e30 mtechII`en som var på treffet?

nei, det er en kamerat av meg sin... eieren forblir anonym da han ikke er medlem her ;-)

Skrevet

vi kan diskutere opp og ned i mente ang grilling og andre tilstellinger, jeg HAR PRØVD FØR, men det blir aldri noe av da uheldigvis været ikke kan bestilles... var ca 60 biler totalt i dag... godt oppmøte syntes jeg...

jeg får jo til noe riktig i hvertfall :-P

Skrevet

jeg ble så oppgitt av at alle skulle angripe min bil... hehe... men jeg fikk jo tatt igjen uansett... off... må vel snart få lakkert hjulbuene, døra og grillramma... felgene trenger også litt lakk...

kommer vel kanskej noen bilder etterhvert av noen andre?

men jeg har noen fra en shoot med søreng som kommer i egen tråd i morra tenker jeg ;-)

Skrevet
Hehe.. Driver folk å angriper bilen din? Skal kikke nøye og slik?

å ja! stod vel 20 stk rundt den og slikt... men men... tar det ikke så tungt uansett... vi har jo en munter tone :-) hehe...

Skrevet

Hehe..

Joda.. Fallhøyden er veldig stor den altså når bilen tilsynelatende skal være 100% strøken..

Vel, det fins ingen biler som er det.. De står i såfall bare på hengere og det er tull..

;) Syns likevel ikke at det er "fair" at folk klager.. I såfall så skal de ha en bedre bil selv, før de begynner å pirke..

Skrevet

men jeg vet jo at hjulbuene bak må lakkes pgs bobling, og grillramma ser jo ut som et kvisetryne... hehe.. og døra er helelr ikke fin... men når felger, dør og alt blir lakket, så blir det jo bedre... men var jo mange skrekkeksempler der uansett... heeh

Skrevet

Hehe..

jeg pleier ikke si så mye på treff.. Er helheten som er viktigst for meg.. Mangler kan man finne på absolutt alt av biler.. Ser feks på Nye c30en til muttern, der har de ikke lakket oppunder inni luftinntaket på midten..(?) Sikkert ikke kommet til der.. Så det er ikke engang skikkelig på nye biler engang..

Bryr meg ikke så mye om hva folk sier om ting på bmwen.. Litt er det jo, men ikke så mye, og da kan en ikke henge seg opp i bagateller som at ene potta er skeiv.. Har ikke giddi å gjort noe med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...