Gå til innhold

**BMW-treff agder** ca 60 biler, masse folk og bilder s20++

hvor og når?  

23 stemmer

1. 1. hvor og når?

• travparken/senteret søndag 19 april klokka 15
      16
    • travparken/senteret lørdag 18 april klokka 18
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si det er oppmuntrende å se på oppmøtet på treffet :D Masse pene biler, men likte spesielt den hvite E36'n. Nå må vi prøve å nærme oss det samme oppmøte her i Trondheim.

• Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skjønner litt av pessimismen din mysild!

Men skal iallefall undersøke hvor mye det ville kostet å leie camping plass, blir akkuratt som ett bmw gatebil treff, med bindende forhåndspåmelding hadde det blitt bra, er vel vanskelig å få til banekjøring, da halvparten er sikkert ikke klar for å bruke bilene sine på den måten, men tror derimot det hadde vært større oppslutning med ett campingtreff!!?`?? Kunne hatt premiering av biler, en ide her er å samarbeide med bmwccn. evt kunne man prøvt å legge inn ett opplegg med banekjøring på glattkjøringsbanen med kjegler og 201m på lørdagen selv om man er på camping.

Mvh Bentein Brøvig.

Skrevet

Det er ikke noe problem for CCN heller å lage det gratis..

Alt for mange tror de bare skal få få få for pengene sine.. Av og til er det greit å støtte ett lag eller en forening som deler samme interesse som degselv.. Dersom du er ett medlem som hele tiden skal ha og ha og ha for pengene du har betalt inn, så er du kanskje ikke interessant for klubben å ha som medlem? Her gjør folk på frivillig basis GRATIS for å arrangere ting for folk, og det MINSTE man kan forvente er at de som har betalt medlemskapsavgiften da ikke syter om kvaliteten osv.. Om de mener de gjør det bedre selv, så får de gjøre det bedre selv, eller stille opp mer når ting blir planlagt!

Selvfølgelig er det større sjanse for å slumpe innom ett treff om det er gratis, og dersom du ikke har råd til å betale 200 kroner for å støtte en klubb som driver med samme hobby som du, som innehar medlemmer med lik interesse, og som innehar en stor kunnskapsdatabase samt arrangerer ting for deg, så har du kanskje prioritert feil.. Den som ikke har råd til 200 kroner for en medlemsskapsavgift har heller ikke råd til BMW så dyre som de er å bruke..

Nei her er det bare å sparke liv igjen i avdelinga.. Helt klart..

Skrevet
skjønner litt av pessimismen din mysild!

Men skal iallefall undersøke hvor mye det ville kostet å leie camping plass, blir akkuratt som ett bmw gatebil treff, med bindende forhåndspåmelding hadde det blitt bra, er vel vanskelig å få til banekjøring, da halvparten er sikkert ikke klar for å bruke bilene sine på den måten, men tror derimot det hadde vært større oppslutning med ett campingtreff!!?`?? Kunne hatt premiering av biler, en ide her er å samarbeide med bmwccn. evt kunne man prøvt å legge inn ett opplegg med banekjøring på glattkjøringsbanen med kjegler og 201m på lørdagen selv om man er på camping.

Mvh Bentein Brøvig.

er ikke pessimistisk, men realistisk :lol: hehe...

bindene påmelding er også et problem, fordi da sier folk nei, helt til de her 100% sikre på om de kan, og da har allerede datoen for påmeldinga gått ut... hehe... men seff, vi kan jo prøve, men bindene påmelding tror jeg ikke slår innertier hos mange...

Skrevet

Bare for å ha det sagt, jeg er gjerne med på å sparke i gang BMWCCN Agder igjen. :)

Men isteden for å diskutere dette opp og ned i mente, hva med å involvere de som faktisk er medlemmer/sitter i styret i Agderavdelinga? Evnt. løse dem fra det ansvaret de ikke lenger følger opp?

Og hva treff gjelder, så tror jeg det er lurt å begynne i det små og gratis, slik at folk får litt mersmak på ting.

Så kan en etterhvert lage mer avanserte events, og ta gebyr for det det evnt. måtte koste å arrangere noe slikt.

Små steg er en viktig fase når man skal bygge noe som holder.

Funker dårlig å lakke understell hvis du ikke har fjerna rusta først. ;)

Skrevet

Tror ikke det skal være så stort problem å få igang noe i agderklubben,

Var endel folk med mye entusiasme igår iallefall.

Få inn et nytt styre, sett opp et treff feks hver første onsdag i mnd, slik som rogalandsklubben, da begynner ballen og rulle. Alt trenger ikke bli gjort på en gang.

Først og fremst kandidater til nytt styre, hvem har tid og lyst?

Det er mulig og søke bmwccn om penger til feks pizzakveld osv.

Skrevet
Bare for å ha det sagt, jeg er gjerne med på å sparke i gang BMWCCN Agder igjen. :)

Men isteden for å diskutere dette opp og ned i mente, hva med å involvere de som faktisk er medlemmer/sitter i styret i Agderavdelinga? Evnt. løse dem fra det ansvaret de ikke lenger følger opp?

Og hva treff gjelder, så tror jeg det er lurt å begynne i det små og gratis, slik at folk får litt mersmak på ting.

Så kan en etterhvert lage mer avanserte events, og ta gebyr for det det evnt. måtte koste å arrangere noe slikt.

Små steg er en viktig fase når man skal bygge noe som holder.

Funker dårlig å lakke understell hvis du ikke har fjerna rusta først. ;)

Trenger ikke lage noe nytt styre.. Trenger å hjelpe de litt!

Skrevet

Det er INGEN i BMWCCN som får betalt for noe av det de gjør. ALT blir gjort på dugnad av folk som har familie med unger og kjerringer og menn, noen jobber i nordsjøen eller andre plasser i verden så er derfor ting noen gang tar litt tid..

Er synd med folk som bare skal ha og skal ha og hvis de må gi noe tilbake så sitter de heller hjemme.

At BMWCCN har dårlig rabattavtaler tror jeg ikke noe på, men at enkelte har noen personlig rabatter som er bedre det tror jeg.

Kjøper jeg 6 plugger og et oljefilter hos BMW til min så har jeg allerede spart inn kontigenten til BMWCCN med rabattene som man får på deler hos Bavaria.

BMWCCN Rogaland tror jeg har feks 50% på olje hos Mekonomen i Stavanger. En Agder avdeling burde nok klare å få det til her også.

Hoved klubben arrangere to store treff i året. De treffene er veldig bra og sosialt. Mere enn det kan man ikke forlange. Gidder man ikke møte opp så bør man heller ikke klage.

Skrevet
Det er INGEN i BMWCCN som får betalt for noe av det de gjør. ALT blir gjort på dugnad av folk som har familie med unger og kjerringer og menn, noen jobber i nordsjøen eller andre plasser i verden så er derfor ting noen gang tar litt tid..

Er synd med folk som bare skal ha og skal ha og hvis de må gi noe tilbake så sitter de heller hjemme.

At BMWCCN har dårlig rabattavtaler tror jeg ikke noe på, men at enkelte har noen personlig rabatter som er bedre det tror jeg.

Kjøper jeg 6 plugger og et oljefilter hos BMW til min så har jeg allerede spart inn kontigenten til BMWCCN med rabattene som man får på deler hos Bavaria.

BMWCCN Rogaland tror jeg har feks 50% på olje hos Mekonomen i Stavanger. En Agder avdeling burde nok klare å få det til her også.

Hoved klubben arrangere to store treff i året. De treffene er veldig bra og sosialt. Mere enn det kan man ikke forlange. Gidder man ikke møte opp så bør man heller ikke klage.

litt muggen i dag? :lol:

men uansett... som luftwaffel sier... begynne i det små, og jobbe oss oppover.. prøvde å sende mail til arild som står som styreleder på ccn sidene... ikke fått svar... så lurer på om vi må gå til vegard s. hansen og høre om vi kan starte en "ny" ccn avdeling i såfall...

Skrevet
Breitbau:

CCN Agder er allerede lagt ned...

Ville lagt en ny topic på CCN-forumet ///Mysild. Vett ikkje om det hjelper, men må jo prøve. :wink:

Håper dere får te noe. Jeg kommer hvertfall på treff :wink:

jeg har prøvd! men strørsteparten av ccn medlemmene er ikke på ccn sitt forum... og da er det fucked uansett... lettere å få tak i dem her!

Skrevet

Mysild: Ta direkte kontakt med lederen/regionsasnvarlig i BMWCCN, og prat med ham om å starte opp en Agder-Avdeling.

Trenger du noe hjelp med dette eller utover dette, så ringer du meg bare. :)

Jeg stiller som sagt gjerne opp for en eventuell Agderavdeling, men foreslår at alle diskusjoner om å sette ned et evnt. styre og omstendigheter rundt dette tas på evnt. telefonmøte eller personlig oppmøte, da dette blir hakket mer seriøst en på interweb.

Hvis det er andre ildsjeler som gjerne vil være en del av Agder-Avdelingen, kan de for eksempel melde ifra nå, så ser vi hvor stor interressen virkelig er. ;)

Skrevet
Mysild: Ta direkte kontakt med lederen/regionsasnvarlig i BMWCCN, og prat med ham om å starte opp en Agder-Avdeling.

Trenger du noe hjelp med dette eller utover dette, så ringer du meg bare. :)

Jeg stiller som sagt gjerne opp for en eventuell Agderavdeling, men foreslår at alle diskusjoner om å sette ned et evnt. styre og omstendigheter rundt dette tas på evnt. telefonmøte eller personlig oppmøte, da dette blir hakket mer seriøst en på interweb.

Hvis det er andre ildsjeler som gjerne vil være en del av Agder-Avdelingen, kan de for eksempel melde ifra nå, så ser vi hvor stor interressen virkelig er. ;)

se 4 innlegg lenger opp ;-) har prøvd

Skrevet

I'm in :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...