Gå til innhold

**BMW-treff agder** ca 60 biler, masse folk og bilder s20++

hvor og når?  

23 stemmer

1. 1. hvor og når?

• travparken/senteret søndag 19 april klokka 15
      16
    • travparken/senteret lørdag 18 april klokka 18
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en ny høyre hjulbue bak til e34 liggende? :P

Må få sveisa inn en ny en på min bil for å få på sommerhjula.(Idioten som pussa opp bilen en gang i tia har sveisa den nåværende inn skeivt.)

Kjedelig å komme på treff med ihjelirra vinterfelger liksom. :P:P

• Svar 417
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kommer bortover jeg også. Regner med jeg får med både M3`n og 320d`n. Får nok med meg en 2-3 kompiser også. 528i og 330d. Blir det kolonne fra Arendal/Grimstad i år også?

Skrevet
Hvis dette været forsetter så ser det jo bra ut.. Ser de har begynnt å feie i gatene i kristiansand nå.. De lover jo bra.. :)

feid her hjemme også... og her er det fortsatt snø i kantene :-P

Skrevet

skal det være utafor der med biltema eller? bilen min sliter veldig med dårlig vei der i hvertfall :P ser andre har nevnt det tidligere ogå, så tenkte bare jeg skulle bekrefte det ;)

Skrevet
nå skal vi ikke nevne navn, men det er jo noen 3.0 som pleier å herje litt :-P hehe... så har vi et par 325er som også kan litt...

men det komemr jo an på hvem som kommer ;-) skal prøve å sende ut pmer i morgen og finne ut hva som skjer ^^

og dama me beholder klærne på, og holder seg til min bil ^^

Det er spørs hvis jeg kommer :wink:

Jeg kommer sansynligvis hvis det blir på Lørdagen, siden BMWCCN Rogaland skal ha "vårtur" på søndagen.

Skrevet

Jeg kommer sansynligvis hvis det blir på Lørdagen, siden BMWCCN Rogaland skal ha "vårtur" på søndagen.

hehe :-P så du mener ho kaster de hvis du kommer :-P

blir på søndag... lørdag er det for mye folk der... :-s skjønner hvis "råning" med ccnR er prioritet :-) hehe

Skrevet
skal det være utafor der med biltema eller? bilen min sliter veldig med dårlig vei der i hvertfall :P ser andre har nevnt det tidligere ogå, så tenkte bare jeg skulle bekrefte det ;)

vi får se... blir nok en av plassene... er jo 1 måned til, så får se åssen veiene er :-)

Skrevet

hehe :-P så du mener ho kaster de hvis du kommer :-P

blir på søndag... lørdag er det for mye folk der... :-s skjønner hvis "råning" med ccnR er prioritet :-) hehe

Kansje ikke klærne, men at hun ikke holder seg til din bil :wink:

Det er ikke akkurat råning vi skal ut på, vi skal bl.a. besøke titania gruvene i sokndal, å få litt info om det planlagte baneprosjektet de har der oppe. http://www.knaraceway.no/index.htm

Skrevet
Kansje ikke klærne, men at hun ikke holder seg til din bil :wink:

Det er ikke akkurat råning vi skal ut på, vi skal bl.a. besøke titania gruvene i sokndal, å få litt info om det planlagte baneprosjektet de har der oppe. http://www.knaraceway.no/index.htm

hehe... :-) mulig mulig :-P

aha... daså... kan jo være moro det også... men var liksom den eneste helga det kunne passe... mange konformasjoner i slutten av april, begynnelsen av mars, og ingen gidder jo i påska... (er vel kanskje det ccnR også har tenkt?) men men... hadde vært hyggelig om du kom hvis ikke får vi ha det tilgode... når er det C`d E forresten? er ikke det rundt begynnelsen av juni?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...